ساوجبلاغ | دیدار فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و فرزندان بهزیستی

درآستانه فرارسیدن سال نو و به مناسبت اعیاد شعبانیه فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به همراه  رئیس بهزیستی این شهرستان با حضور در مراکز نگهداری کودکان در هشتگرد و شهر جدید با فرزندان مقیم در این مراکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، در آستانه فرارسیدن سال نو و به مناسبت اعیاد شعبانیه فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به همراه « فرهاد پادری ثانی »رئیس اداره بهزیستی شهرستان با حضور در مراکز نگهداری کودکان در هشتگرد و شهر جدید با بچه های این مراکز دیدار و گفتگو کرد .
« مهدی مهرور »با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و همچنین تبریک فرارسیدن سال نو گفت : امروز یکی از روزهای خوب زندگی من است که با کودکان و نوجوانی دیدار دارم که با تمام تلاش سعی می کنند انسان های موفق برای آینده خود باشند کودکان و نوجوانانی که هم هنرمند هستند و دارای رتبه های خوب دانش آموزی که بسیار ارزشمند است .
 وی توجه و ساماندهی به این کودکان را یکی از مهمترین اقدامات بهزیستی بیان کرد و گفت: تاکید استاندار محترم دکتر شهبازی مبنی بر اینکه تا آنجا که در توان داریم برای ارائه خدمات بهتر به این فرزندان تلاش کنیم و امیدواریم خیران شهرستان نیز در این راه همچنان یاری دهنده این مراکز خیریه باشند.

فرماندار ساوجبلاغ در این دیدار با تقدیر از مدیران و مربیان و حمایت آن‌ها از کودکان بی سرپرست گفت: مربیان و مددکاران با محبت مادرانه از فرزندان مراقبت می‌کنند که این کار اجر اخروی دارد و اگرچه نهاد خانواده بهترین مکان برای رشد و پرورش کودکان است اما واقعیت این است که پدیده کودکان بیسرپرست و بدسرپرست در جوامع وجود دارد و در این بین تلاش مدیریت و پرسنل این مراکز در نگهداری و رسیدگی به این کودکان قابل تقدیر است، 
وی بر ترویج و احیاء فرهنگ احسان، نیکوکاری، اکرام کودکان و حمایت مادی و معنوی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تاکید کرد.
در پایان این دیدار از واحدهای مختلف این مراکز که به صورت شبه خانواده با حضور مربیان مجرب ، اداره می شود بازدید به عمل آمد .
شایان ذکر است که در حال حاضر در شهرستان ساوجبلاغ  ۳ مرکز شبانه روزی با نگهداری ۴۹ کودک و نوجوان بی‌سرپرست و بدسرپرست ۳۰ دختر و ۱۹ پسر در شهر هشتگرد ، شهر جدید هشتگرد و روستای ولیان فعال است ، هر یک از این مراکز و با حضور  پرسنل فعال ، متخصص،متعهد و آموزش دیده تحت نظر بهزیستی می باشد  .

کد خبر 33778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد