۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
نجف آباد| همایش تقدیر از خیرین 

همایش تجلیل از خیرین بهزیستی شهرستان نجف آباد با حضور علی اصغر شاهزیدی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه، معاون سیاس اجتماعی فرمانداری شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد در این جلسه علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن تبریک اعیاد رجب و شعبان گزارشی از جلب و جذب مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ارائه کرد.
وی در خصوص نیازهای جامعه هدف بهزیستی و برنامه های این اداره در سال جدید سخن گفت و از خیرین و خیریه های مرتبط با بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.
مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، ضمن تقدیر از فعالیت ها و مساعدت های خیرین گفت: خوشبختانه نجف آباد در کشور از برند زیبا و ارزنده "مدینه محسنین و منصفین" برخوردار است و این موضوع به تنهایی رسالت خیرین و کلیه مردم شریف شهرستان را بیش از پیش سنگین می کند. شهرستانی که با توجه به میزان جمعیت آن آماری ارزنده بالغ بر یکصد و ده سازمان مردم نهاد و خیریه دارد و این میزان آمار مبین جایگاه ممتاز و پرفروغ شهرستان در عرصه دستگیری و یاری رسانی است.
مهندس راعی با تجلیل از فعالیت های قابل تقدیر اداره بهزیستی شهرستان افزود: با توجه به نارسایی ها و ضعف های رایج در جامعه که به دلیل کمبودهای اقتصادی و مشکلات وابسته ایجاد شده است همچنان با استعانت از خداوند متعال و حمایت موثر و ارزنده در کاهش آلام و دغدغه های جامعه هدف این سازمان در شهرستان برمی دارد. 
وی ابراز امیدواری کرد با استعانت از درگاه الهی و با توجه حمایت های دامنه دار سایر خیرین و مردم نجیب و شریف شهرستان شاهد رشد در ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش بهزیستی شهرستان باشیم. 
در ادامه شاهزیدی معاون مشارکتهای بهزیستی استان با تقدیر از روند حمایتی و چتر مدیریت وفاق فرماندار با بیان آمارهایی از جایگاه برجسته خیرین در ارائه خدمات بهزیستی به جامعه سخن گفت و افزود: باید در راستای جذب و جلب مشارکتهای مردمی برنامه های تخصصی و کارشناسی اجرا کنیم. 
معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان از اجرای طرح ایجاد موسسه جلب مشارکتهای مردمی سخن به میان آورد و از خیرین درخواست کرد که در این راستا بهزیستی نجف آباد را حمایت نمایند.
در پایان این برنامه از خیرین مرتبط به بهزیستی شهرستان با اهداء لوح سپاس و تندیس تجلیل و قدرانی شد. 
 

کد خبر 33755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد