پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن نوروز

دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر در پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:
        «یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال»
بهار فصل سبز شدن، رویش و شادابی، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری باری دیگر، نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های دوباره رستن و حیات را به تلاوت نشسته است. نوروز از جشن‌های باستانی ایرانی و رشته پیوند نسل های حال و گذشته است که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ‌های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است.
امید است در سال جدید، ضمن غلبه بر بحران کرونا هم چون سنوات گذشته با توکل بر خدا در سایه وحدت، همدلی و با تلاش و کوشش، سربلندی و عظمت ایران اسلامی،  بیش از پیش ارتقا یابد
سال ۱۳۹۹ با فراز و نشیب های بسیار ناشی از وجود بیماری کوویید ۱۹، شرایط کلی زندگی مردم بویژه شرایط اجتماعی و اقتصادی و بهداشتی مردم دگرگون شد  و سبک جدیدی از زندگی پیش روی جامعه قرار گرفت. خداوندگار عالم را سپاسگزاریم که با وجود همه این مشکلات، مجموعه بهزیستی استان با همراهی مدیران و کارکنان مراکز تحت نظارت، با کمترین پیامدهای ناگوار، این بیماری را مدیریت کردیم.
اینجانب ضمن  تبریک نوروز باستانی و فرا رسیدن بهار دلنشین، به حضور پرمهر خانواده بزرگ بهزیستی استان اصفهان اعم از کارکنان، خیرین و مردم نوع دوست و بزرگوار، موسسات و مراکز غیردولتی همسو در سراسر استان که به طور مستمر و موثر در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف، ارتقای سلامت اجتماعی، گسترش مسئولیت اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی تلاش می نمایند؛ تشکر و قدردانی نموده و در این برهه زمانی که کشور درگیر بیماری ویروسی همه گیر است، از خداوندگار عالم سالی نیکو و به دور از بلایا، سالی پر از صفا و صحت در پرتو عنایات و برکات الهی را برای این خانواده بزرگ آرزومندم. از خداوند بزرگ می خواهم که سال های بسیار، با عزت و سربلندی، شاهد سپری شدن چنین روزهای فرخنده ای همراه با رشد و بالندگی جامعه هدف بهزیستی و گسترش رفاه اجتماعی آحاد جامعه باشیم.
امیدوارم در سال پیش رو با مدیریت نمودن بحران ناشی از ویروس کرونا و با تکیه بر خرد جمعی و بهره گیری از مشارکت اجتماعی آحاد جامعه، بتوانیم بیش از پیش در مسیر رشد و بالندگی گام برداریم و در جهت ارتقا سطح سلامت اجتماعی و روانی مردم بزرگوار میهن اسلامی مان کوشا باشیم.

                                                                     دکتر ولی اله نصر

                                                            مدیر کل بهزیستی استان اصفهان
 

کد خبر 33752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد