آغاز مرحله واکسیناسیون سالمندان در بهزیستی استان

.۱۱۸ از سالمندان بهزیستی استان اردبیل واکسن کرونا دریافت کردند.

در راستای واکسیناسیون کرونای سالمندان، اداره کل بهزیستی استان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در مرحله اول گروههای هدف سازمان با اولویت سالمندان مقیم مراکز نگهداری و مراقبتی سالمندان برنامه واکسینه نمودن این عزیزان را در ایام پایانی سال آغاز کرد.

این اقدام که به مدت ۳ روز به طول انجامید، فرایند واکسیناسون کرونا توسط کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی با همراهی اکیپ اورژانس ۱۱۵، پزشکان، پرستاران و مسئولان بهزیستی با رضایت قبلی خانواده های این عزیزان انجام گرفت.

در انجام مرحله اول واکسیناسیون سالمندان اعضای کادر درمان مبادرت به انجام فرایند واکسینه سازی سالمندان بالای ۶۰ سال مقیم مراکز شبانه روزی، پرسنل، مراقبین و مددکاران مرکز را جمعاً به تعداد ۱۴۰ نفردر ۴ مرکز نگهدار ی از سالمندان استان راعهده دار شده بودند که با موفقیت کامل به سرانجام رسید.

گفتنی است از تعاد ۱۴۰ نفر ۱۱۸ نفر سالمند و مابقی از افراد پرسنل، مراقب، مددکار را شامل می شود.

لازم به توضیح است با توجه به اینکه ایام کرونا هنوز به اتمام نرسیده است لذا به همین منظور از سوی سازمان بهزیستی کشور اقدام به راه اندازی و ایجاد پویش احوالپرسی مجازی و کاملاً غیر حضوری از مقیمان مراکز بویژه سالمندان خصوصاً در ایام نوروز در نظر گرفته است تا ضمن حفظ سلامت خانواده ها و جلوگیری از شیوع این بیماری خطرناک به سلامت سالمندان لطمه ای وارد نشود.

کد خبر 33730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد