۱۹۱ نفر از سالمندان بهزیستی استان در مقابل کوویید ۱۹ واکسینه شدند

صبح امروز به سالمندان و پرسنل مرکز سالمندان غدیر اصفهان واکسن کوویید ۱۹ تزریق شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در این مراسم دکتر ولی اله نصر گفت: پیرو هماهنگی های انجام شده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سازمان بهزیستی کشور و تدوین دستورالعمل واکسیناسیون کرونا؛ جلسات وبینار آموزشی برای مسئولین اداری مرتبط و همچنین پزشکان و پرستاران مراکز شبانه روزی سالمندان در سطح کشور برگزار شد.
وی افزود: مطابق دستورالعمل موجود پس از مشخص نمودن سالمندان واجد شرایط واکسیناسیون، فرم شماره یک و فرم رضایت آگاهانه برای آنها تکمیل می شود و سپس موارد به معاونت بهداشتی دانشگاه جهت اعزام تیم واکسیناسیون اعلام می شود. به منظور آمادگی کامل، در زمان واکسیناسیون تیم اورژانس ۱۱۵ در محل حضور خواهند داشت. 
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده در سطح استان، تا کنون چندین مرحله در مراکز سالمندان سطح استان واکسیناسیون کوویید ۱۹ برای سالمندان و پرسنل این مراکز انجام شده است.
دکتر نصر گفت: با سالمندان و پرسنل مرکز سالمندان غدیر تا کنون ۱۹۱ سالمند و ۷۱ پرسنل مراکز سالمندان تحت نظارت بهزیستی استان در مقابل کوویید ۱۹ واکسینه شدند.
وی ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان، افزود: خوشبختانه از زمان آغاز واکسیناسیون در مراکز سالمندان تحت نظارت بهزیستی استان تا کنون هیچگونه عوارضی در افرادی که واکسن کرونا را در این مرکز دریافت کرده اند، گزارش نشده است.


کد خبر 33727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد