پیام تبریک نوروزی سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی

دکتر مسعود فیروزی، سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی، حلول سال نو و بهار طبیعت را به کلیه همکاران و جامعه هدف بهزیستی تبریک گفتند. در متن این پیام آمده است:

"چه زیباست دعای لحظه تحویل سال، که بی اختیار در لحظه شروع سال نو بر زبان هر ایرانی مسلمان جاری می شود. «حول حالنا الی احسن الحال» بی شک ترجمانی الهی است از رسالتی سنگین که بر دوش سازمان بهزیستی است. 

سازمان بهزیستی در بهار انقلاب، تاسیس شد تا در کوششی فارغ از نیروی انسانی و بودجه و ترتیبات رسمی، به ید توانای اراده جمعی مردمان انقلابی ایران، حال صاحبان اصلی انقلاب را تبدیل به احسن کند.
بعد از عنایات خفیه و آشکار الهی که در بیش از چهار دهه عمر پر برکت این مولود انقلاب، یاریگر سازمان بهزیستی بوده و هست، توفیقات درخشان این سازمان محقق نمی شد مگر به عزمی همگانی که هرکس دل در گرو مهر انقلاب اسلامی ایران دارد، را به این عرصه کشانده است.
پس در آغاز واپسین سال قرن، آمده ایم بر این عزم مقدس، پیمانی مجدد ببندیم تا استمرار خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی زیر سایه انقلاب، تا انقلاب مقدس الهی پیش رود.

اینجانب حلول سال نو و رویش بهار طبیعت که تمثیلی است بر « بهار جان » به خانواده بزرگ بهزیستی کشور و خراسان رضوی ، مددجویان عزیز ، مدیران و همکاران گرانقدر ، خیرین ارجمند ، مدیران محترم مراکز و موسسات غیردولتی و همه فعالان و همیاران اجتماعی که در طی این سال و همه سالها ، در جهت رفاه اجتماعی و خدمات تخصصی و ارزشمند به جامعه هدف و حرکت در مسیر اهداف متعالی این سازمان فخیم تلاش نموده و می نمایند تبریک عرض می کنم و چشم داریم تا عید و شادی واقعی را بعد از عبور از کوران این بحران جاری در کنار هم و دوشادوش هم تجربه کنیم."

دکتر مسعود فیروزی

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 33725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد