از هیچ کوششی برای رفع نیاز های خانواده های تحت پوشش فروگذار نمی کنیم

در پی انتشار گزارش تصویری دیار مهر از خانواده بی بضاعت دارای سه معلول در بخش ارم ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان در تماسی با دیار مهر توضیحاتی را ارائه کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان و به نقل از سایت خبری دیار مهر ،حمید انصاری در گفتگو با خبرنگار  این رسانه ، ضمن ابراز خرسندی از توجه مردم نسبت به کمک به معلولان نیازمند ، از عزم و اراده جدی اداره متبوعش در کمک به این قشر از جامعه گفت.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان بیان داشت :با توجه به رسالت سازمان بهزیستی و وظیفه ذاتی این سازمان که رسیدگی به امور محرومین و معلوین و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی، این ارگان انقلابی پیوسته در مسیر وظایف محوله گام برداشته و پرسنل خدوم سازمان با استفاده از تمامی ظرفیتهای مالی و تخصصی خود افتخار خدمت به شریف ترین اقشار جامعه را دارد. در همین راستا اداره بهزیستی شهرستان دشتستان مفتخر به ارائه خدمت به بیش از ۷۰۰۰ نفر معلول ، ۲۰۰۰زن سرپرست خانوار و طیف وسیعی از نیازمندان دریافت خدمات پیشگیری از آسیبهای اجتماعی می باشد.

وی ادامه داد: اگر چه تمام توان مان را همواره در رفع نیاز های این عزیزان به کار بسته ایم ، اما به دلیل وسعت نیاز خانواده های تحت پوشش بهزیستی و همچنین محدودیت در منابع این سازمان ، همچنان نیازمند همراهی دلسوزانه مردم هستیم.

انصاری ادامه داد : اینکه این خانواده محترم و خانواده های محترم دیگر تحت پوشش ، نیازمند کمک های مومنانه هموطنان هستند نباید به این معنا تلقی گردد که این سازمان در انجام وظایفش کوتاهی کرده است کما اینکه در این مورد خاص، در سنوات گذشته اقدامات  بسیار خوبی برای حمایت از خانواده عزیز احمدی صورت گرفته است که بخشی از آن را به شرح زیر به اطلاع می رساند:

۱-ساخت منزل مسکونی با سرویس بهداشتی کامل

۲-تحویل وسایل کمک توانبخشی مثل ویلچر و تشک مواج

۴-تحویل چند تخته پتو

۵-پرداخت کمک هزینه زندگی به هر سه نفر معلول خانواده جمعا به میزان ۶۵۰ هزارتومان بصورت ماهیانه

۶- پرداخت چندین میلیون تومان کمک موردی بلاعوض به ایشان طی سنوات گذشته

۶- تحویل وسایل بهداشتی ازجمله پوشینه به معلولان

۷- رایزنی با بخشداری بخش ارم و دهیاری روستای تنگ فاریاب و انجام ۷۰۰ متر سنگ فرش جهت تسهیل رفت و آمده خانواده که مبلغ ۲۷ میلیون تومان در این هزینه شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رسالت سازمان بهزیستی حمایت و پشتیبانی از خانواده بزرگ تحت پوشش خود است و این مهم را وظیفه خود دانسته و به انجام آن افتخار می کند. اگر چه بنا بر محدودیت ها و موانع عمدتا مالی حاکم بر اقتصاد جامعه ، این کمک ها شاید کفاف یک زندگی راحت را برای این عزیزان نداشته باشد ، بنابراین ضمن استفاده از ظرفیت سازمان، از کمک جامعه خیرین، سازمانها و نهادها و مردم نوع دوست، بمنظور رفع برخی مشکلات و گرفتاریهای جامعه هدف استقبال مینماید.

کد خبر 33719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد