پیام تبریک مدیر کل بهزیستی قم  به مناسبت فرارسیدن نوروز

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیام تبریک صادر نمود.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار زیبنده ترین پاداش الهی به عالم هستی و نماد و جلوه گاه اراده خداوند خالق و مصور در باز آفرینش طبیعت و شروع روح انگیز و تحول عظیم و بنیادین در احوال طبیعت و قلوب انسانها ست .

گرچه سال 1399 به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا مملو از اتفاقات بد و سختی و مشقت بود اما در بین تمام سختی ها، جلوه هایی بی بدیلی از ایثار و مجاهدت و نوع دوستی و سخاوت هم در تاریخ این ملت و کشور بیادگار ماند و بهار سال جدید و شروع قرن نو تقارن یافت با اعیاد مبارک شعبانیه و ولادت سراسر نور منجی عالم بشریت .

اینک که در آستانه حلول سال نو دفتر پر رمز و راز حیات هستی ورق می خورد و روح تازه ای در کالبد زمین می دمد اینجانب ضمن عرض تبریک و شادباش حلول سال نو ، سالی سرشار از معنویت ، سلامت و امید توام با بهروزی و پیروزی را برای همه همکاران آرزومندم.

امید است در سال جدید، هم چون سنوات گذشته با توکل بر خداوند منان در سایه وحدت، همدلی و با تلاش و کوشش در راه خدمت خالصانه به مردم و کسب رضای حقتعالی گام برداریم .

دکتر مهدی پهلوانی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 33711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد