دیدار مدیرکل بنیاد شهید و مشاور استاندار قم در امور ایثارگران با مدیر کل بهزیستی استان قم

همزمان با اعیاد سعید شعبانیه وایام ولادت اباعبدالله الحسین ( ع) و روز پاسدار و قمربنی هاشم (ع) و روز جانباز حجه الاسلام والمسلمین هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و عبدالحسین صمصامی مشاور استاندار قم در امور ایثارگران با حضور در اداره کل بهزیستی قم با دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی قم و از فرزندان شهدای گرانقدر دیدار کردند.

در جریان این دیدار حجت الاسلام  هنرمندضمن تبریک اعیاد سعید شعبانیه با اشاره به برنامه ریزی بنیاد جهت دیدار با ایثارگران شاغل افزود:  از بدو حضور در استان قم برنامه نشست با فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و جانبازان و آزادگان شاغل در دستگاهها در دستور کار قرار گرفت تا ضمن ارتباط مستقیم با جامعه هدف، مسایل ایشان نیز  رسیدگی و پیگیری شود.

وی همچنین ضمن گرامی داشت روز شهدا و روز جانباز گفت: رسالت شهدا توسط وارثان شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ادامه دارد.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: نسل ایثار دلسوزان نظام  و پایبند به ارزشهای شهدا و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران موجب ترویج فرهنگ ایثار در جامعه است.

دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم  هم ضمن قدردانی از حضور مدیران امور ایثارگران استان در سازمان  با اشاره به حضور و اشتغال 35 نفر از جامعه ایثارگری در بهزیستی قم افزود : مفتخریم که در بین همکاران خدوم ما 10 نفر از فرزندان شهدا، دو نفر از آزادگان سرافراز ، 6 نفر از جانبازان غیور ، 8 نفر از برادران و خواهران شهدا ، 4 نفر از فرزندان جانبازان و 6 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند و به مصداق یادگاران دوران ایثاروشهادت الگوی سایر همکاران هستند و در کنار سایر همکاران خدوم بهزیستی در خدمت جامعه هدف بهزیستی هستند.

کد خبر 33701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد