آغاز واکسیناسیون سالمندان ساکن در مراکز بهزیستی زنجان

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از آغاز مرحله اول واکسیناسیون کووید ۱۹ سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان زنجان و مراقبین آنها خبر داد و گفت : طبق هماهنگی های سازمان بهزیستی کشور و وزارت بهداشت ۱۵۴ نفر از سالمندان ساکن در مراکز شبانه روزی بهزیستی، دوز اول واکسن پیشگیری از کرونا را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی اظهار کرد : دو مرکز شبانه‌روزی مراقبتی و توانبخشی سالمندان  مرد و زن در زنجان و هیدج  فعال است  که در پاییز سال جاری ۹۷۵ نفر جهت ایمنی  ویروس آنفولانزا واکسینه شدند.

وی تأکید کرد: دریافت کنندگان واکسن پیشگیری از کووید ۱۹ به صورت متناوب مورد بررسی قرار می‌گیرند و در ماه اول به صورت هفتگی چک می‌شوند که هر گونه عارضه‌ای در آنها مورد توجه و اقدام پزشکی لازم قرارمی گیرد.

محمدی  با اعلام این خبر که سالمندان دو دوز واکسن با فاصله ۲۸ روز دریافت می‌کنند افزود : خوشبختانه  بهزیستی استان زنجان در مراقبت و قرنطینه کامل یک هزار و ۱۰۰ نفر از افراد تحت پوشش مراکز شبانه روزی سالمندان، بیماران روانی  مزمن و معلولین ذهنی، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و مراکز ترک اعتیاد و سرپناه شبانه تحت نظارت بهزیستی موفق عمل کرده  است.

کد خبر 33621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد