حضور مدیر کل بهزیستی استان در مرکز ارتباطات مردمی استانداری و پاسخگویی در سامانه سامد

مدیرکل بهزیستی استان به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها ی مردمی پاسخ داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، امینی مدیرکل بهزیستی  استان به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها ی مردمی پاسخ دادند

امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود:  در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت تدبیر و امید و تحقق  صادیق حقوق شهروندی و تاکیدات سازمان بهزیستی کشور مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، به مدت یک ونیم ساعت در محل سامانه سامد پاسخگوی سوالات مردم بودیم  

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: تماسهای مردمی از طریق سامانه سامد توسط اپراتورها درسیستم ثبت شده و بر اساس نوع درخواست ها و با توجه به اولویت درخواستهای رسیده توسط تیم تخصصی بهزیستی  بررسی و جواب داده می شود .

 مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد:رسیدگی به مشکلات توانخواهان تحت پوشش بهزیستی، تسریع در رسیدگی به امور مذکور و تعامل آسان با مردم از اهداف کاری بهزیستی است.

وی افزود:  عمده درخواست های تماس گیرندگان در خصوص کمک های مالی، مسکن، اشتغال و لوازم کمک توانبخشی بود

 امینی بیان کرد: برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستانها، و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم  صادرگردید

کد خبر 33540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد