به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، امینی مدیرکل بهزیستی استان به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواستها ی مردمی پاسخ دادند
امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت تدبیر و امید و تحقق صادیق حقوق شهروندی و تاکیدات سازمان بهزیستی کشور مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، به مدت یک ونیم ساعت در محل سامانه سامد پاسخگوی سوالات مردم بودیم
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: تماسهای مردمی از طریق سامانه سامد توسط اپراتورها درسیستم ثبت شده و بر اساس نوع درخواست ها و با توجه به اولویت درخواستهای رسیده توسط تیم تخصصی بهزیستی بررسی و جواب داده می شود .
مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد:رسیدگی به مشکلات توانخواهان تحت پوشش بهزیستی، تسریع در رسیدگی به امور مذکور و تعامل آسان با مردم از اهداف کاری بهزیستی است.
وی افزود: عمده درخواست های تماس گیرندگان در خصوص کمک های مالی، مسکن، اشتغال و لوازم کمک توانبخشی بود
امینی بیان کرد: برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستانها، و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم صادرگردید
نظر شما