بهزیستی زنجان مقام چهارم جشنواره های ورزشی را کسب نمود

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از کسب مقام چهارم جشنواره های ورزشی ویژه جامعه هدف در سطح کشور خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با بیان اینکه امسال به علت شیوع کرونا و خطر ابتلا به این بیماری امکان برگزاری جشنواره های ورزشی با چالش روبه رو گردید . اظهار کرد : این جشنواره با شعار " ورزش تعطیل نیست " در سه گروه فرزندان ، معلولین و کم توانان ذهنی در دو گروه جنسیتی و هرگروه شامل دو گروه سنی "به استثنای سالمندان " به صورت ارسال کلیپ به سامانه بهزیستی برگزار گردید .

وی با بیان اینکه در این جشنواره استان زنجان بعد از استانهای قم ، کرمان و کردستان با کسب 5 مدال طلا ، 4 نقره ، 3 برنز رتبه چهارم این جشنواره را کسب نمود ، یادآور شد : حضور معلولین در ورزش و کسب مدال نشان دهنده توانمندی و اثبات  عدم محدودیت افراد دارای معلولیت است .
این مقام مسئول با اشاره  به فعالیت ورزشی 940 ورزشکار معلول در گروههای مختلف تحت پوشش بهزیستی افزود : بهترین راهکار برای این روزهای قرنطینه خانگی ورزشکاران جانباز و افراد دارای معلولیت داشتن برنامه ریزی منظم و منسجم برای تمرینات خانگی است که البته قبل از شروع به انجام هرگونه فعالیت جسمی یا تغییر برنامه‌های قبلی، ورزشکاران باید با پزشک خود مشورت کنند.

کد خبر 33537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد