اهدای ۳۳ تبلت به توانخواهان شرق اصفهان

به همت شرکت قند اصفهان، لحظاتی قبل ۳۳ دستگاه تبلت به توانخواهان تحت پوشش بهزیستی شرق اصفهان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در آیین اهدای این تبلت ها؛ دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تشکر از مدیریت و مجموعه شرکت قند اصفهان، گفت: در استان اصفهان نقش خیرین و مردم سخاوتمند در تامین نیازهای جامعه هدف بهزیستی بی بدیل است. 
وی گفت: در دوران کرونایی و ارائه آموزش های مدارس و دانشگاه در بستر فضای مجازی، جامعه هدف بهزیستی با مشکلات عدیده ای در این زمینه روبرو شد که عدم دسترسی بسیاری از جامعه هدف به تلفن همراه و تبلت برای دسترسی به آموزش ها مهمترین دغدغه آنها بود. خوشبختانه با مشارکت خیرین در سطح استان تعداد ۲۵۳ دستگاه تبلت اهدایی مردم و خیرین در بین جامعه هدف توزیع شده است. از این تعداد ۸۰ دستگاه توسط شرکت فولاد مبارکه، ۱۰ دستگاه توسط بانک سپه و مابقی توسط دستگاه و شرکت های دیگر و مردم خیرین استان به جامعه هدف بهزیستی استان اهدا شده است.
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان افزود: امروز هم ۳۳ دستگاه تبلت اهدایی شرکت قند اصفهان با حضور نماینده این شرکت به جامعه هدف بهزیستی شرق اصفهان اهدا شد که با این تعداد در کل تاکنون ۲۸۶ دستگاه تبلت به توانخواهان تحت پوشش اهدا شده است.


 

کد خبر 33536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد