رونمایی از لایحه قانونی ساختار و وظایف فوریت های اجتماعی / از کارکنان منتخب اورژانس اجتماعی فارس تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس ویدئو کنفرانسی با حضور شریعتمداری وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان در سازمان بهزیستی کل کشور به صورت همزمان در تمامی ادارات کل بهزیستی کشور برگزار شد.

  مدیر کل بهزیستی استان فارس با بیان اهمیت شناخت خدمات خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی توسط خانواده ها برای راهنمایی و کمک به افراد در شرایط بحرانی خدمت رسانی مرکز اورژانس اجتماعی در ۲۲۰۰ نقطه پر آسیب کشور در حمایت از تشکل های حامی زنان، کودکان، آسیب‌دیدگان سالمندان مهم است، گفت :
خوشبختانه اهمیت مرکز فوریت‌های اجتماعی در جامعه امروز بر کسی پوشیده نیست و ما افتخار می‌کنیم که مردم به طور مستقیم و غیرمستقیم جهت حل هر گونه تعارض و آسیب زدگی به بهزیستی اعتماد می کنند. 
سید محمد صادق کشفی نژاد افزود: دو مرکز اورژانس اجتماعی در شیراز و ۲۲ مرکز در کل استان به صورت شبانه روزی فعالند.
او همچنین در خصوص تعداد پرونده های واحد مداخله در بحران اظهار کرد: اورژانس اجتماعی فارس در نه ماه سال ۹۹ با صد و سی هزار و ۹۶۵ تماس تلفنی بعلاوه هشت هزار و نه پرونده در واحد مداخله در بحران های فردی و اجتماعی و در خدمت مردم فارس بوده است.
مدیرکل بهزیستی فارس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو با تقدیر از ۶ نفر از کارکنان برجسته اورژانس اجتماعی مراکز فارس به نمایندگی از سایر فعالان این حوزه از رونمایی سامانه آماری اورژانس اجتماعی در سراسر کشور اطلاع داد و گفت بهزیستی در همین نشست از آماده‌سازی لایحه قانونی ساختار و وظایف فوریتهای اجتماعی به طور ویژه رونمایی کرد.
گفتنی است مدیرکل بهزیستی فارس به همراه کیوان نیازی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و معصومه دستغیب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس بهمراه معاون اجتماعی و کارشناسان مربوطه بهزیستی فارس در این نشست حضور داشتند.
کد خبر 33464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد