تقدیر از کارکنان اورژانس اجتماعی (۱۲۳) بهزیستی هرمزگان

آیین تقدیر از کارکنان اورژانس اجتماعی (۱۲۳) بهزیستی هرمزگان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این برنامه ویدئوکنفرانسی که همزمان با سراسر کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد از 4 نفر از کارشناسان منتخب در استان هرمزگان تجلیل شد.

دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان در این مراسم عنوان داشت : اجرای برنامه اورژانس اجتماعی از سال 1378 در کشور آغاز گردیده که در حال حاضر اورژانس اجتماعی بهزیستی استان هرمزگان دارای 10 مرکز فعال در 10 شهرستان می باشد که خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی ، روان شناسی ، بهداشتی ، حقوقی و نگهداری به جامعه هدف و آسیب دیدگان اجتماعی ارائه می نماید.

دکتر حسن نژاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، مداخله تخصصی مؤثر به منظور جلوگیری از تشدید بحران و آسیب های اجتماعی، تسهیل دسترسی مردم به خدمات سازمان بهزیستی و ارائه راهنمایی های لازم درخصوص فعالیت های سازمان را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

سرپرست بهزیستی هرمزگان اضافه کرد: کودکان و همسران آزار دیده ، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند، دختران و پسران فراری ، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی و آسیب دیده ، مبتلایان به اختلالات هویت جنسی و سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند از جمله گروه های هدف هستند.

کد خبر 33454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد