مراسم تقدیر از کارکنان نمونه اورژانس اجتماعی استان

این مراسم بصورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسرکشور با حضور دکتر شریعتمداری وزیرمحترم کار و رفاه اجتماعی، دکتر ابتکار معاون محترم امور زنان وخانواده رئیس جمهور و دکتر قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد: این مراسم همزمان با سراسرکشور در اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد و باحضور دکتر محسن مرادی مدیرکل بهزیستی استان،نادیا صداقت مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و هدایت عظیمی فر معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و کارشناسان نمونه اورژانس اجتماعی استان برگزارشد.

دکتر مرادی مدیرکل بهزیستی استان گفت:در استان 5 مرکز اورژانس اجتماعی داریم که حوزه های مختلفی اعم از همسرآزاری،کودک آزاری،زنان و دختران آسیب دیده، خودکشی ، خدمات مشاوره ای و ... بصورت 24ساعته فعالیت دارند.

دکتر مرادی از در دست اقدام بودن راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی دیشموک خبر داد و گفت: با توجه آسیب های موجود در این شهر و خدمات گسترده مراکز اورژانس اجتماعی تلاشمان براین است که مراحل احداث این مرکز هرچه زودتر به ثمر برسد.

وی ادامه داد :ایجاد پایگاه های خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه نشین را در دستور کارداریم که در کنار مراکز اورژانس اجتماعی به ارائه خدمات در خصوص آسیب های اجتماعی می پردازند.

 در پایان این مراسم از زحمات  3 نفر از کارشناسان نمونه این حوزه با اهدا تندیس و تقدیرنامه تقدیر شد.

کد خبر 33446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد