تقدیر از کارشناسان اورژانس اجتماعی قم

طی مراسمی وباحضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و دکتر قبادی دانا از کارشناسان منتخب اورژانس اجتماعی بهزیستی سراسر کشور تقدیر شد.

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم در حاشیه این مراسم که بصورت ویدئوی کنفرانس و با حضور وزیر محترم تعاون ، ریاست سازمان بهزیستی کشور و مسؤلین اورژانس اجتماعی کشوردر تهران و با حضور استانی خانم دکتر صدیق تقی زاده مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری و پرسنل اورژانس اجتماعی قم  برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی کارشناسان و مددکاران و پرسنل خدوم اورژانس اجتماعی استان افزود: بهزیستی استان قم در بحث اورژانس اجتماعی با اجرای برنامه های همچون خط۱۲۳، تیم خدمات سیار، قرنطینه ، مرکزمداخله در بحرانهای فردی و خانوادگی و اجتماعی ،خانه امن و ... جهت ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی در استان قم شامل شهر قم،پردیسان و جعفریه فعالیت دارد و با دردسترس قراردادن خدمات تخصصی اورژانسی در زمینه پیشگیری، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی و همچنین کمک به افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی در خدمت سلامت جامعه است.

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به خدمات ارزنده اورژانس اجتماعی در موجهای اول و دوم شیوع کرونا در استان و آموزش کودکان کار و خیابان و افراد با امکان و توزیع اقلام بهداشتی و... خاطرنشان کرد یکی از مهمترین مباحث مطرح در این حوزه شناساندن اورژانس اجتماعی به عموم مردم با تمرکز بر نقش بازدارنده آن است و بی تردید معرفی درست و مناسب اورژانس اجتماعی نقش بسیار بازدارنده ای در بین مردم و هشداری قانونی برای افراد متخلف و آزاردهنده است که متوجه باشند هرگونه اذیت و آزار در خصوص کودکان،بانوان،سالمندان، افراد دارای معلولیت و... دور از چشم قانون و قانونگذار نیست و حتما این گونه رفتارها دارای مجازات وبرخورد قانونی است.

پهلوانی با اشاره به 1750 مداخله موثر توسط تیم های اورژانس اجتماعی استان قم و پاسخگویی به 22170 تماس (که 9915 تماس مرتبط بوده ) در طول سال ۹۹از خدمات مجموعه معاونت اجتماعی استان قم ، دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی و مراکز تابعه این دفتر خصوصا مرکز اورژانس اجتماعی ،مسول و کارشناسان و مددکاران و پرسنل این مجموعه قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانم ها مریم حسینی و فاطمه طالبی نسب کارشناسان منتخب اورژانس اجتماعی قم تقدیر شد.

کد خبر 33430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد