دیدار اعضای هیأت مدیره خانه خیرین خراسان رضوی با سرپرست بهزیستی استان

در آستانه‌ی فرارسیدن عید نوروز، اعضای هیأت مدیره و شورای عالی خانه خیرین خراسان رضوی با سرپرست بهزیستی خراسان رضوی دیدار و گفتگو کردند

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در این نشست گفت: به نقش سازمان‌های مردم نهاد بویژه با مدیریت خیرین در تمشیت امور جامعه، اعتقاد جدی دارم و معتقدم دولت باید جایگاه خیرین را در اداره امور مردم، ارتقا بخشد.

دکتر مسعود فیروزی افزود: از دیدگاه من، باید در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی از خیرین کمک گرفت زیرا خیرین مسائل فرهنگی و منابع مالی و معنوی را به خوبی می‌شناسند و بر مراجع فکری جامعه نیز تأثیرگذار می‌باشند.

وی ادامه داد: باید تعامل با خانه خیرین به گونه‌ای باشد که در مواقع بحران، خیرین به کمک بیایند تا بتوانیم مشکلات را با کمک آنها به بهترین شکل گره‌گشایی کنیم.

وی ضمن قدردانی از کمک خیرین در دوران کرونا گفت: خیرین همیشه یاور ما و بهزیستی بوده‌اند و بالاخص در دوران کرونا چه در مراکز تحت نظارت بهزیستی، چه در قالب مؤسسات و چه نیکوکارانی که خارج از این مجموعه‌ها به مددجویان کمک می‌کنند، از یاری و دستان سخاوتمند آنها بهره‌مند بوده‌ایم.

وی از خیرین به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی یاد کرد و گفت: بسیار خوشنود می‌شویم که بتوانیم خیرین را در مسائل و بحران‌های اقتصادی و اجتماعی در کنار خود داشته باشیم و از مشورت آنان در پیمودن مسیر پیش‌رو بهره‌مند شویم.

وی از سوی نهاد متبوعش برای مشارکت و همفکری در انتخابات آتی خانه‌ی خیرین اعلام آمادگی کرد و گفت: بهزیستی، نگاه تعاملی و حل مشکلات دارد و در کنار آن بر اجرای قانون و در نظر گرفتن منافع جامعه‌ی هدف، تأکید دارد و این دو موضوع را بر هر مسئله‌ی دیگری مقدم می‌داند.

رئیس شورای عالی خانه خیرین خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: در همه‌ی زمینه‌ها برای کمک به بهزیستی آمادگی داریم و کمک به مددجویان بهزیستی به صورت سازنده و مؤثر، یکی از افتخارات بزرگ ماست.

غلامرضا بصیری‌پور افزود: بهزیستی می‌تواند بیشترین تعامل را با خانه خیرین داشته باشد و از اشراف و تأثیر فراگیر خانه خیرین بر مؤسسات و مجموعه‌های خیریه، بهره‌مندی کامل داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: ما اتاق فکر داریم و حاضریم تجربیات و داشته‌های علمی، فرهنگی و معنوی خود در زمینه‌ی رفع نیازهای مددجویان و تأمین شغل و معیشت آبرومند برای این عزیزان در اختیار بهزیستی قرار دهیم.

شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر غلامرضا بصیری، رئیس شورای عالی خانه‌ی خیرین، سید باقر غفوریان، بهرام فروزنده‌فر، علی‌دادور، علی‌رضا محرابی، خداوردی قربانی، محمد مهدی مجتهدی، اعضای هیأت مدیره و علی‌اصغر دلدار، مدیر اجرایی این تشکل نیز حضور داشتند.

کد خبر 33390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد