شهرقدس| هم افزایی مرکز اورژانس اجتماعی با هسته مشاوره آموزش و پرورش

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس از همکاری و تعامل اورژانس اجتماعی با هسته مشاوره مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از روزنامه اقتصاد آینده، رئیس بهزیستی قدس در این رابطه بیان داشت: در زمینه ارجاع مددجویان دانش آموز نیازمند به خدمات مشاوره ای تحصیلی با هسته مشاوره آموزش و پرورش تعامل انجام شده است.

پروین یاری زاده در این خصوص گفت: تعامل دو جانبه مرکز اورژانس اجتماعی با هسته مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در راستای هم افزایی در خصوص اجرای شدن طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) است وی همچنین در افزود امیدواریم با استمرار تعاملات دو جانبه گام های شایسته ای در زمینه نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان برداریم.

وی خاطر نشان کرد : در راستای اجرایی شدن نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی مرکز اورژانس اجتماعی در راستای هم افزایی ضمن مکاتبه با اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس و پیگیری های به عمل آمده از بهره مندی خدمات مشاوره تحصیلی به  مددجویان دانش آموز اعم از کودکان کار و یا دانش آموزان دارای افت تحصیلی من بعد از این می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

کد خبر 33339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد