شهرقدس| آمادگی اورژانس اجتماعی بهزیستی در ایام نوروز 

مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان قدس از آمادگی اورژانس اجتماعی بصورت 24 ساعته در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی به نقل از روزنامه اقتصاد آینده، زینب نژاد مقدم با بیان این خبر، تصریح کرد: اورژانس اجتماعی این شهرستان در راستای سطح آگاهی شهروندان در زمینه اورژانس اجتماعی در ایام نوروز گفت: تیم تخصصی اورژانس اجتماعی به صورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز فعال است.

مسئول اورژانس اجتماعی قدس در راستای ارتقا سطح آگاهی شهروندان در زمینه خدمات اورژانس اجتماعی در ایام نوروز گفت : در ایام نوروز تیم تخصصی اورژانس اجتماعی بصورت ۲۴ ساعته جهت خدمت رسانی به شهروندان مشغول فعالیت می باشد.

وی گفت: حیطه فعالیت اورژانس اجتماعی کودک آزاری، همسر آزاری، اختلافات خانوادگی، افکار و یا اقدام به خودکشی، معلول آزاری، سالمند آزاری، کودکان کار و خیابان، فرار از منزل و اختلال هویت جنسی و کلیه افراد در شرایط بحرانی می باشد و همچنین خاطر نشان کرد که خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی شامل خدمات روانشناسی، مددکاری می باشد.

نژاد مقدم در ادامه افزود: افراد گروه هدف در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی می توانند با خط ۱۲۳ تماس حاصل نمایند و پس از برقراری ارتباط با کارشناس و انجام مصاحبه اولیه اگر مشکل در حیطه فعالیت های اورژانس اجتماعی باشد با توجه به نوع مشکل که بحرانی و کمتر بحرانی باشد تیم سیار برای بررسی مشکل و بازدید از منزل و یا محل سکونت اعزام می شود.

وی در پایان مصاحبه خاطرنشان کرد: دختران و زنان در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی که در این ایام به دلیل اختلافات و مشکلات خانوادگی به هر دلیلی دیگر محیط منزل را ترک می کنند و هیچ حمایت کننده ای ندارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز با خط ۱۲۳ جهت دریافت خدمات یا حل مشکل تماس حاصل نمایند.

کد خبر 33337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد