آشفتگی روح و روان ، بزرگترین مشکل سالمندان آینده

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان فصل چهارم نشست شورای سالمندان جیرفت با حضور محمد رضانژاد رئیس بهزیستی جیرفت واعضای شورای سالمندان این شهرستان برگزار شد

در ابتدای این نشست محمد رضانژاد رئیس بهزیستی جیرفت ضمن بیان لزوم واهمیت ارائه خدمت و تکریم سالمندان گفت : پیگیری موضوعات سالمندان نه به عنوان یک وظیفه اداری بلکه یک تکلیف انسانی واخلاقی است که باید در جهت ارتقاء کیفیت زندگی سالمندان به آن توجه نمود .

وی در ادامه یادآور شد : طبق ارزیابی های صورت گرفته توسط نهادهای ذیربط یکی از معضلات آینده ما آشفتگی های روح و روان همراه با مشکلات عدیده جسمی است که قشر سالمندان بویژه مردان سالمند با آن مواجه خواهند شد واین مهم می طلبد از امروز تلاش کنیم با یک مدیریت صحیح سالمندانی فعال ومولد وسالم را در آینده داشته باشیم .

رضانژاد درادامه با اشاره به نقش آموزش و پرورش و فرهنگ سازی در راستای تکریم سالمندان یادآور شد : آموزش فرهنگی میتواند نقش بسزایی را در تکریم سالمندان در پی داشته باشد

 رئیس بهزیستی جیرفت با بیان اینکه با کمبود اعتبارات و مشکلات مالی در حوزه سالمندی روبرو هستیم گفت : با بهره بردن ازحداکثر ظرفیت همه ادارات و سازمانهای عضو این ستاد از جمله فرمانداری،شهرداری؛فرهنگ و ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و.... تلاش شود در سال جاری برنامه های با تعدد و کیفیت بیشتر در حوزه سالمندان داشته باشیم.

در ادامه این نشست اعضای شورا برنامه عملیاتی سه ماهه اول سال1400 در حو.زه سالمندان را مورد نقد وبررسی قرار داده و در پایان بعد از تبادل نظر در خصوص برنامه ها ی مطرح شده ، برنامه های عملیاتی اعضای شورا وهمچنین استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در جهت بستر سازی فرهنگی در حوزه سالمندان به تصویب رسید.

کد خبر 33314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد