برگزاری کارگاه‌ آموزشی طرح ارتقاء تاب‌آوری اجتماعی زنان در بیجار

اداره بهزیستی شهرستان بیجار با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری این شهرستان کارگاه‌ آموزشی با عنوان "ارتقاء تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی" ویژه خانوارهای تحت پوشش برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان در این کارگاه آموزشی که در سالن اجتماعات اداره بهزیستی و با حضور جمعی از زنان سرپرست خانوار و زنان دارای فرزند معلول تحت پوشش بهزیستی برگزار گردید ، مجد مشاور امور خانواده درباره تاب‌آوری گفت: تاب‌آوری یک مهارت است و همه افراد می‌توانند آن را یاد بگیرند، افراد جامعه هرچه بیشتر مهارت‌های زندگی را بیاموزند، راحت‌تر می‌توانند با مسائل و مشکلات زندگی مواجه شوند.

وی درباره ویژگی افراد تاب‌آور اظهار کرد: افراد تاب‌آور در مقابل مشکلات از صبر و تحمل بیشتری برخوردارند و ظرفیت گذشتن از دشواری‌های را داشته و به ترمیم خویشتن می‌پردازند.

مجد ایشان در پایان افزود : تاب‌آوری مشکلات را پاک نمی‌کند اما به افراد کمک می‌کند تا با مشکلات پیش رو مقابله سالم داشته باشند.

در طول برگزاری کارگاه، حاضرین در جلسه سوالات و نقطه نظرات خود را در مورد خانواده و نحوه رفتار با فرزندان با کارشناس امور خانواده در میان گذاشتند.

کد خبر 33252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد