در رسانه | کاهش تصدی گری و واگذاری کارها به بخش خصوصی موجب چابک سازی دولت می شود

استاندار قزوین گفت: کاهش تصدی گری، واگذاری خدمات به بخش خصوصی موجب چابک سازی دولت، روان سازی کارها و جلب رضایت مردم می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، محمد شفیعی فرماندار، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در شهرک مینودر قزوین افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهارداشت: یکی از کارهای مهمی که برای چابک سازی دولت باید انجام شود موضوع کاهش تصدی گری و واگذاری خدمات به مردم و بخش خصوصی است تا نظارت و کیفی سازی امور محقق شود.

وی بیان کرد: روند کاهش تصدی گری دولت بسیار کند و تدریجی است و بسیار خرسندیم که مدیرکل بهزیستی استان قزوین در واگذاری امور به بخش خصوصی جدی هستند و با سیاست های سازمانی کار بسیار ارزشمندی را با راه اندازی مراکز مثبت عملیاتی کرده اند.
بیشتر بخوانید:

    صدای استاندار از کم کاری بانکها درآمد / مدیرانی که مردم را ناراضی کنند ، برکنار می شوند
    استاندار قزوین از یک واحد تولیدی بازدید کرد

جمالی پور یادآورشد: خوشحالیم که بهترین کار را آغاز کردید و خدمت رسانی به نیازمندان، معلولان و زنان سرپرست خانوار که شریف ترین انسانها هستند اما با آُسیب مواجه شده اند را در این مراکز مورد توجه قرار داده اید.

استاندار قزوین اظهارداشت: خدمت به افرادی که در زندگی دچار چالش های جدی شده اند یک حرکت خداپسندانه و انسان دوستانه است و مددکارانی که در مراکز مثبت زندگی فعالیت می کنند کار ارزشمندی دارند که قدردان آنها هستیم.

جمالی پور بیان کرد: راه اندازی این مراکز بدون تردید زمینه خدمت رسانی راحت تر به مددجویان را مهیا می کند و مراجعه مردم به ادارات هم کمتر می شود و مدیران می توانند بر کیفیت کارها نظارت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: امروز باید تلاش کنیم با بهره گیری از تکنولوژی روز زمینه حضور و مراجعه مردم به ادارات به حداقل برسد و در بستر الکترونیک خدمت رسانی کنیم و بدون تردید ترویج این کار به افزایش رضایت مندی هم عمومی منجر خواهد شد.

مراکز مثبت

استاندار قزوین تصریح کرد: رویکرد بهزیستی در واگذاری امور ارزشمند است و از مدیران سایر دستگاهها نیز انتظار داریم با سپردن کارهای غیر تصدی گری به بخش خصوصی به روان سازی امور کمک کنند.

جمالی پور افزود: از کارهای خوب بهزیستی استان قزوین حمایت می کنیم تا خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد روان و تسریع شود

کد خبر 33219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد