بوئین میاندشت| توانمند سازی زنان تحت حمایت با ایجاد اشتغال پایدار دربستر فضای مجازی 

نشست مشترک جهت برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص برنامه توانمند سازی زنان و ایجاد اشتغال پایدار با حضور قاسم براتی رئیس اداره بهزیستی، حسن کیخائی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهین مرادی رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای، رابط امور بانوان فرمانداری، رابط بانوان بهزیستی و مسئول مرکز سلامت روان محلی زندگی بهتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت، قاسم براتی در ابتدای جلسه گفت:  تاکنون این اداره با انجام اقدامات بسیاری از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی، آموزش مهارت های زندگی، توانمندی روانشناختی، پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار، اعطای تسهیلات خود اشتغالی و ایجاد مشاغل خانگی برای زنان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال گامی مهم در جهت توانمندی زنان تحت حمایت بهزیستی برداشته است.
براتی ادامه داد: با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا، لازم است تصویری جدید از توانمند سازی و ایجاد اشتغال بانوان در نظر داشت. بسیاری از کسب و کارها در بستر فضای مجازی صورت می پذیرد و این امر مستلزم آشنایی بانوان با شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال است تا بتوانند با بهره گیری از فضای مجازی در جهت فروش هر چه بیشتر محصولات خانگی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی استفاده نمایند.
وی بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز آموزش فنی حرفه ای با بهزیستی تاکید نمود و خواستار حمایت هر چه بیشتر آموزش مهارت های فنی حرفه ای زنان و آموزش فضای مجازی به تولیدکنندگان محصولات خانگی و صنایع دستی تحت حمایت در جهت ایجاد بستر مناسب و اشتغال پایدار و رفع مشکلات آنها شد.
 

کد خبر 33213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد