دررسانه| ۳مرکز مثبت زندگی(خدمات بهزیستی) در سطح رامشیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رامشیر طی این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات برگزار شد، ۳ مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی، به طور رسمی و همزمان با افتتاح نمادین سراسری توسط رئیس جمهور فعالیت خود را آغاز کردند.

رئیس اداره بهزیستی رامشیر در حاشیه ی این مراسم گفت: در راستای راه اندازی این ۳ مرکز مثبت زندگی در شهرستان رامشیر، ۱۳۵۰ پرونده از پرونده مستمری بگیران بهزیستی به شکل الکترونیکی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات سازمان بهزیستی، کاهش ترددهای غیر ضروری به مراکز مختلف و اداره بهزیستی با تقویت رویکرد خانواده محور و مددکاری فعال و همچنین امکان توزیع عادلانه خدمات سازمان بهزیستی از اهداف راه اندازی این مراکز می باشد.

به گفته ناصر مظلومی افراد تحت پوشش برای دریافت خدمات تنها به یک مرکز با دسترسی‌پذیری آسان مراجعه خواهند کرد و سهولت در تردد و نزدیکی به محل زندگی مددجو از مزایای این مراکز است. وی یادآوری کرد این مراکز همزمان با سراسر کشور امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه با دستان توانمند فرماندار محترم افتتاح شد

کد خبر 33199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد