مرکز ترک اعتیاد معتادان متجاهر زخم باز کشور در ورامین افتتاح شد

تنها مرکز ترک اعتیاد معتادان متجاهر زخم باز کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس دفتر ریاست جمهوری و استاندار تهران روز دوشنبه در ورامین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان ورامین، فرماندار شهرستان ورامین در آئین بهره‌برداری از این مرکز اظهار داشت: مرکز ترک اعتیاد احسان به عنوان تنها مرکز ترک اعتیاد معتادان متجاهر زخم باز کشور زیر نظر بهزیستی و با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان ورامین راه اندازی شده و ظرفیت پذیرش ۴۰۰ نفر دارد.

حسین کاغذلو افزود: این مرکز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شده و ظرفیت پذیرش معتادین متجاهر با زخم باز از سراسر استان تهران را دارد از این رو، نقش مؤثری در درمان معتادان متجاهر استان تهران ایفا می‌کند.

وی اظهار داشت: این مرکز به عنوان تنها کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ زخم باز کشور است که معتادان متجاهری را که با دستور قاضی ویژه طرح معرفی می‌شوند، پذیرش کرده و اجازه پذیرش معتادان متجاهر معلول و یا فاقد زخم باز را ندارد.

وی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه، معتادان بستری در این مرکز به منظور دریافت خدمات بستری و سرپایی، زیر پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید مفتح ورامین داروی مورد نیاز این مرکز را تأمین می‌کنند.

کد خبر 33088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد