​
افتتاح ۱۰ مرکز  (+ زندگی ) در شهرستان فسا
​

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فسا همزمان با آیین افتتاح ۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی در کشور به صورت ویدئو کنفرانس توسط دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، ۲ مرکز به نمایندگی از۱۰ مرکز مثبت زندگی شهرستان فسا با حضور دکتر بهشتی نماینده مجلس خبرگان رهبری،حجت الاسلام والمسلمین عباسی امام جمعه بخش شیبکوه،فاطمه رضائیان رئیس بهزیستی فسا،شهردار ،بخشدار ، اعضای شورای شهر ودیگر مسئولین محلی افتتاح شد . [کلیک و کشیدن برای جابجایی] ​

درابتدای این مراسم آیت الله دکتر احمد بهشتی با بیان این مطلب که فلسفه اسلام زندگی بهتر یا بهتر زندگی کردن است واداره بهزیستی همین فلسفه بهتر زندگی کردن را به مرحله عملی می رساند از مسئولین خواست تا همه به بهزیستی کمک کنند تا بهزیستی بتواند به این فلسفه جامه عمل بپوشاند. همچنین در جریان این برنامه: فاطمه رضائیان رئیس بهزیستی فسا، با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری خدمات دولتی و بیان این مطلب که از ۱۸۶ مرکز دراستان فارس تعداد ۱۰ مراکز مثبت زندگی در سطح شهرستان فسا راه اندازی و شروع به فعالیت نموده است، ازجمله اهداف تشکیل این مراکز را افزایش آگاهی عموم افراد جامعه از وظایف، فعالیت‏ها وخدمات سازمان بهزیستی، تسهیل در دسترسی گروه‏های هدف به خدمات سازمان، کاهش ترددهای غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی، توزیع عادلانه خدمات ، ایجاد شفافیت در فرآیند ارائه خدمات بیان کرد.
وی همچنین : ازدیگر اهداف این مراکز را فراهم شدن امکان ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در جهت تسریع در ارائه خدمات و افزایش میزان رضایتمندی مردم، افزایش ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی گری دولت دانست.
لازم به ذکر است که راه اندازی این مراکز در ایجاد اشتغال گروه های هدف نیز موثر بوده است. درپایان این مراسم رضائیان از آقایان خدیو صاحب امتیاز ومسئول فنی مرکز۶۹۶۰ و هاشم زاده صاحب امتیاز مرکز۷۴۴۰ و مددکاران این دو مرکز و مسئولین وپرسنل دیگر مراکز مثبت تشکر و قدردانی نمود.
کد خبر 33051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد