در رسانه | افتتاح مراکز مثبت زندگی در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرحمن سلیم حقیقی مشاور رسانه ای مدیرکل و مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تکریم احوال مددجویان، تسریع در اجرای امور رسیدگی به مسائل آحاد جامعه،حذف کاغذ،دقت و صحت اطلاعات،شفاف سازی فرایندها و تصمیمات و حذف بروکراسی زائد و کاهش تردد غیرضروری مددجویان، این سازمان با طرح و اجرایی نو اقدام به راه‌اندازی مراکزی با نام مثبت زندگی نموده است.

 او اظهار داشت: مرکز خدمات بهزیستی با نام مثبت زندگی مرکزی غیر دولتی است که بر اساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، پروانه فعالیت دریافت و مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در بستر فناوری اطلاعات و در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه است که با نام اختصاری مرکز مثبت زندگی کار خود را آغاز کرده است. 

سلیم حقیقی افزود: بهزیستی سالها است با رسالت بهتر زیستن گام برداشته و این بار آمده تا با انگیزه ای نو مسیر را در راه یاری رساندن هموارتر سازد تا با تکیه بر رعایت حال و حقوق افراد، تأثیر گر خدمت‌رسانی بهتری باشد.

او همچنین از اشتغال ۱۱ هزار نفر نیروی متخصص در این مراکز خبر داد که از این تعداد هفت هزار و ۵۰۰ مددکار تحصیل کرده برای اولین بار در این مراکز مشغول به کار شده اند.

مشاور رسانه‌ای مدیرکل بهزیستی فارس در پایان اظهار داشت: فردا دوشنبه مراسم افتتاحیه این تبلور خدمت رسانی برای اولین بار در ایران به طور شفاف و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست محترم جمهور و استاندار فارس انجام خواهد شد.

کد خبر 33049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد