افتتاح۴۴ مرکز خدمات بهزیستی در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور ۴۴ مرکز خدماتی بهزیستی در استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهزاد ستاری پیش‌ازظهر امروز در آیین مراسم افتتاح همزمان ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی توسط ریاست جمهوری، اظهار کرد: امروز ۴۴ مرکز خدمات پایه افتتاح شد که اقدامات اولیه همچون غربالگری شنوایی، بینایی و ژنتیکی و دیگر خدمات به مددجویان ارائه خواهد شد.

وی افزود: این مراکز که به «مثبت زندگی» معروف است، در سطح استان، محله محور خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در سال‌های گذشته پرونده‌های هرکدام از اعضای خانواده مددجویان به تفکیک رده سنی در مراکز مختلف بررسی می‌شد که مشکلات متعددی را در پی داشت که که مطمئنا با این اقدام دیگر شاهد مشکلات متعددی در استان نخواهیم بود.

ستاری بیان داشت: در ۴۴ مرکز مثبت زندگی، ۲۲۰ نفر در سطوح مختلف اعم ۱۶۰ مددکار مشغول به کار خواهند شد که برای هرکدام از این مراکز ۷۰ الی ۸۰ میلیون تومان از طرف بخش خصوصی هزینه شده که کل مبلغ تخصیص یافته بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه در کل کشور نیز ۵ میلیون خانواده تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، اظهار داشت: در سطح استان اردبیل ۶۲ هزار مددجو تحت پوشش هستند که ۱۱۷ هزار و ۷۷۰ پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در سطح کشور ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی که به مثبت زندگی‌ معروف است افتتاح خواهد شد که منجر به اشتغال‌زایی ۱۱ هزار نفر می‌شود.

کد خبر 33018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد