«بهزیستی در خانه‌ها»؛ سیاست کلی مراکز خدمات بهزیستی (+زندگی) در دولت تدبیر و امید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح همزمان ۲۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی (+ زندگی) به دستور ریاست جمهوری در سراسر کشور با بیان اینکه این مراکز بازوان تخصصی واکنش سریع بهزیستی برای ارائه خدمات تخصصی است، گفت: در فعالیت آزمایشی مراکز مثبت زندگی، ۲.۵ میلیون بازدید خانگی صورت پذیرفت که تا دو ماه آینده به ۵ میلیون بازدید خانه به خانه خواهیم رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح همزمان ۲۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی (+زندگی) به دستور ریاست جمهوری در سراسر کشور با بیان اینکه امروز تحول بزرگی در عرصه فعالیت‌های اجتماعی کشور رخ داده است، گفت: امروز در حوزه رفاه اجتماعی و محضر دولت تدبیر و امید یکی از بهترین روزهای کاری خود می‌دانم چون تلاش همکارانم سبب شد مراکز +زندگی برای کمک به همنوعان در سراسر ایران در راستای ارتقاء سطح رفاه در جامعه به کار گرفته شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مراکز خدمات بهزیستی (+زندگی) به عنوان بازوان تخصصی واکنش سریع بهزیستی برای ارائه خدمات تخصصی است، تصریح کرد: امروز ۲۴۰۰ مرکز به وسیله ۱۱ هزار مددکار، روانشناس و متخصصین آموزش‌دیده  با زبان و فرهنگ بومی خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی مردم در این بخش، عنوان کرد: براساس برگزاری آزمون تخصصی ۱۱ هزار جوان همراه با ۲ هزار موسس در مجموعه مراکز +زندگی به کار گرفته شدند و تنها در فعالیت آزمایشی مراکز مثبت زندگی، ۲.۵ میلیون بازدید خانگی صورت پذیرفت که تا دو ماه آینده به ۵ میلیون بازدید خانه به خانه خواهیم رسید به عبارتی بهزیستی در خانه‌ها.

شریعتمداری با بیان اینکه با غربالگری‌ها، آموزش‌ها و ... ماشین تولید فقر، محرومیت و معلولیت را در جامعه دنبال می‌کنیم و پیشگیری بهتر از درمان را در بهزیستی ملکه ذهنمان کرده‌ایم، در پایان یادآور شد: فعالیت مراکز خدمات مثبت زندگی در مجموع، ۲۱ میلیون سفر را کم کرده است و می‌توانند فعالیت پرافتخار اجتماعی را سامان دهند.

کد خبر 33001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد