تفاهم نامه همکاری بهزیستی و اتاق اصناف کردستان منعقد شد

تفاهمنامه مشترک فی‌مابین اداره کل بهزیستی و اتاق اصناف با حضور قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان ، فرهاد عزت‌پور رئیس اتاق اصناف استان کردستان و رسولی معاون مشارکت‌های مردمی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، این تفاهمنامه هماهنگی و همکاری فی مابین در خصوص استفاده از ظرفیتهای طرفین در افزایش میزان جلب و جذب مشارکتهای مردمی در راستای ارتقای کمی و کیفی سطح ارائه خدمات به جامعه هدف تحت پوشش اداره کل بهزیستی کردستان است.

تفاهم نامه همکاری بهزیستی کردستان و اتاق اصناف با هدف بهره مندی حداکثری از ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی در جلب و جذب مشارکت های مردمی منعقد شد.

مدیر کل بهزیستی استان کردستان با اشاره به تعهدات بهزیستی در اجرایی نمودن این تفاهم نامه اظهارداشت: اجرای طرح های آموزشی از جمله مهارت های زندگی، پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از معلولیت ها و ارائه خدمات مشاوره روانشناختی، مشاوره ژنتیک، مشاوره خانواده به پرسنل و اعضای اتاق اصناف از اهم طرح های اشاره شده در این تفاهم نامه است.

صباح قریشی در این جلسه اظهار کرد : یکی دیگراز تعهدات بهزیستی در این تفاهم نامه اعطای مجوز تأسیس مؤسسات خیریه، مراکز و مجتمع های ارائه خدمات در حوزه های کودکان و نوجوانان، سالمندان و معلولین است.

وی برپایی جشنواره ها، بازارچه ها و نمایشگاه های فصلی را از اهم همکاری های طرفین  بر شمرد و افزود: همکاری در خصوص ارجاع درخواست های نیازمندان و معلولین از طریق اتاق اصناف به بهزیستی و تأمین هزینه های ارائه خدمات از منابع مشترک هم از دیگر تعهدات است.

قریشی با تأکید بر نقش مؤثر کمک های مردمی و توجه اصناف در رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی خاطر نشان کرد:همکاری در خصوص ارائه خدمات صنوف تولیدی، توزیعی و خدماتی به مددجویان و اجرای طرح های جلب مشارکت های مردمی بهزیستی از تعهدات مورد تأکید و مهم اتاق اصناف است.

مدیر کل بهزیستی استان کردستان اشتغال پایدار را یکی از راه های توانمندسازی مددجویان عنوان و تصریح کرد: ایجاد فرصت های اشتغال زایی برای مددجویان معرفی شده از سوی بهزیستی با استفاده از مشوق های حمایتی و تسهیلات به واحدهای معرفی شده توسط اتاق اصناف و تسهیل در فرآیندها اعطای پروانه کسب صنوف مختلف به مددجویان از اقدامات مؤثری است که پس از این اجرا خواهد شد.

کد خبر 32998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد