تور رسانه ای خبرنگاران در اسلامشهر برگزار شد

تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور در چندین نقطه از این شهرستان، از نزدیک با تعدادی از اعضای توانمند جامعه بهزیستی این شهرستان آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از اکونا پرس،  حمید رضا جعفریان در حاشیه تور رسانه ای که با حضور اصحاب رسانه در بهزیستی اسلامشهر برگزار شد، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بهزیستی را توانمندسازی جامعه هدف برشمرد و تأکید کرد: با توجه به اینکه معلولیت، محدودیت نیست، معلولان فعل «خواستن توانستن است» را به خوبی ثابت کرده‌اند و با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، گام‌های بزرگی برای توانمندسازی و اشتغالزایی در سطح منطقه برداشته‌اند.

جعفریان افزود: حمایت از اشتغالزایی توانبخشان و تشویق و ترغیب کارفرمایان از مددجویان در پیگیری های سازمان یافته ما گنجانده شده، چنانچه در راستای تقویت مالی آنان گام های موثری برداشتیم.  

سرپرست اداره بهزیستی اسلامشهر همچنین در ادامه گفت: یکی از نیازهای اصلی هر فرد، مسکن است که خوشبختانه در راستای تامین مسکن معلولین همراه با کمک های بلاعوض برای آنان گام های خوبی برداشته شده است.  

وی اضافه کرد :شهرستان اسلامشهر پرچم دار تامین جهیزیه است به طوریکه در ماه گذشته ۳ جهیزیه کامل به مددجویان خود ارائه دادیم. همچنین در بحث مایحتاج و حمایت از معیشت خانوارهای تحت پوشش خود ۶ هزار سبد کالا توزیع کردیم و در موضوع کمک وسیله توانبخشی با کمک خیرین خدمات خوبی داشتیم و همواره سعی برآن داریم تا پشت نوبتی نداشته باشیم.  

گفتنی است، نمایندگان رسانه ها و مطبوعات حضوری فعال داشتند و از دو مرکزی که توانخواهان جسمی و حرکتی مدیریت آن را عهده دار بودند، بازدید بعمل آوردند که بیش از هفتاد درصد فعالیت کارکنان و شاغلان آن ها از جامعه هدف بهزیستی اسلامشهر می باشد.

کد خبر 32979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد