شهرقدس| مراکز مثبت زندگی بهزیستی فعالیت های بهزیستی را هدفمندتر می کنند

 جلسه مراکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان قدس با حضور رئیس اداره، مسئولین واحدها و مسئولین مراکز مثبت زندگی در سالن جلسات بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه در خصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات مراکز مثبت زندگی در خصوص پایش و ثبت پرونده ها با حضور معاونت های تخصصی برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس گفت: با راه اندازی مراکز مثبت زندگی فعالیت های سازمان بهزیستی هدفمندتر می شود.

وی افزود: با توجه به کمبود وقت در خصوص پایش پرونده ها مراکز مثب زندگی تا پایان هفته جاری پرونده های پایش نشده را رسیدگی و پایش نمایند و در سامانه ثبت نمایند.

پروین یاری زاده در این جلسه عنوان نمود: مراکز مثبت زندگی که درخواست جدید به بهزیستی ارائه می نمایند در مرحله اول باید مکان آن مرکز را جهت تردد مددجویان مناسب سازی نمایند.

گفتنی است، مسئولین مراکز نیز در این جلسه ضمن ارائه گزراش از بازدید پرونده ها در خصوص مسائل و مشکلات خود این مطلب را عنوان کردند که بعضی پرونده ها قابل شناسایی نبوده و در بازدید منزل ها دچار مشکل هستند و بعضی آدرس ها قابل شناسایی نیستند و باید پرونده های به اداره بازگردانده و پرونده های جدید به آنها جهت رسیدگی عودت شود.

کد خبر 32974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد