دماوند| ۲هزار سبد کالا میان مددجویان بهزیستی دماوند توزیع شد

رییس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه امسال ۲هزار سبدکالا حمایتی و بهداشتی بین مددجویان این نهاد توزیع شده است، گفت: همزمان با درپیش بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، یکهزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان نیز بین مددجویان بهزیستی دماوند درحال توزیع است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، فاطمه خانزادی در نشست خبری خود با بیان اینکه سبد کالا مصرفی بهزیستی بین هر خانواده توزیع می شود، اظهار داشت: در هر سبد کالا به مددجویان بهزیستی دماوند رب گوجه فرنگی، برنج، سویا، قند و شکر، عدس و لپه، ماکارانی و غیره تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: بهزیستی یکی از نهادهای مهمی است که ۱۵۹فعالیت برای آن تعریف شده و هم اکنون نیز بهزیستی شهرستان دماوند در چهار حوزه توان‌بخشی ویژه معلولین، امور اجتماعی مربوط به زنان سرپرست خانوار، پیشگیری در زمینه اعتیاد و مشارکت‌ها که مربوط به جمع‌آوری کمک‌های مردمی است، فعالیت دارد.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت مرکز اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان دماوند نیز خاطرنشان کرد: این مرکز حدود چهار سال است که در شهرستان فعال بوده و تمامی خدمات لازم را به افراد آسیب دیده با گرفتن شماره ۱۲۳ توسط هشت نفر از کارشناسان مربوطه، می دهد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با اشاره به انجام فعالیت های عمرانی در این نهاد با هدف تقویت زیرساخت ها، گفت: پروژه بازسازی شبه خانواده در منطقه جیلارد به ارزش ۴۵۰میلیون تومان، مناسب سازی مجتمع نگهداری معلولان شهید سجادیان به ارزش ۱۷۰میلیون تومان و بهسازی چهار منزل توان بخشان بهزیستی از دیگر اقدامات سال جاری بوده است.

خانزادی افزود: امسال چهار سری جهیزیه کامل به همت خیرین حوزه اجتماعی و توانبخشی، ۳۵۰ پک لوازم التحریر، چهاردستگاه گوشی هوشمند و ۱۹ عدد تبلت به جامعه هدف اهدا شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشارکت خیران و مردم در پیشبرد اهداف بهزیستی ضروری است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه در صدد آن هستیم تا بار دیگر به همت خیرین شهرستانی جهت رفع مشکلات معیشتی دو هزار و ۷۰۰ خانواده تحت حمایت بکوشیم.

خانزادی در خصوص نحوه جلب و جذب مشارکت های مردمی در سطح شهرستان، اذعان داشت: اداره بهزیستی شهرستان دماوند برای کمک به مددجویان با محدودیت روبرو است ولی خوشبختانه با حمایت خیرین، این کمک ها همچنان ادامه دارد.

رئیس بهزیستی دماوند افزود: مردم شریف دماوندی می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد اداره بهزیستی و یا شماره تلفن (۱۱۲)۷۶۳۱۲۶۴۶ و همچنین شماره حساب   IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷با شناسه ۳۹۵۳۱۳۱۵۷۴۸۲۷۲۸۵۵۴۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰واریز کنند.

کد خبر 32966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد