آمل │ دوره آموزشی شیوه های دعوت به سوی نماز در شهرستان آمل برگزار شد

در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز و شیوه های آموزشی دعوت به سوی نماز ویژه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس اداره بهزیستی شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل، اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با تاکید به فرمایشات  مقام معظم رهبری در خصوص مباحث مربوط به نماز، برای استفاده هرچه بهتر از ظرفیت فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ نماز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و محدود شدن بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی، می توان از ظرفیت های فضای مجازی  در قالب ایجاد کلاسهای آموزشی و رسانه‌ای استفاده نمود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل همچنین خاطرنشان کرد:  اقامه نماز آرامش و سعادت برای انسان‌ها را به ارمغان می‌آورد و هر فردی که فریضه الهی نماز را در زندگی شخصی خود جدی بگیرد در جامعه نیز شاهد تعمیم این مساله خواهیم بود.

وی هچنین متذکر شد: برپایی نماز در جامعه می‌تواند بسیاری از هزینه‌های ما را در بخش‌های مختلف اجتماعی و فردی کاهش بدهد. نماز در پیشگیری از اعتیاد، طلاق و ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار اثرگذار است و سبب می‌شود تا انسان‌ها با آرامش و ارتباط با خدا با تعامل در زندگی اجتماعی به صورت بهتری حضور یابند.

کد خبر 32962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد