کمیته هماهنگی ماده 16 قانون مبارزه با موادمخدر استان برگزار شد

با حضور دکترفرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران، علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی معاون پیشگیری دادگستری مازندران واحمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرمازندران، جلسه هماهنگی ماده 16 صبح امروز در قاجارخیل ساری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر فرزاد گوهردهی با بیان اینکه در 11 ماهه سال جاری حدود 7 هزار معتاد در مراکز نگهداری پذیرش و خدمات دریافت کردند، که از این تعداد بالغ بر 717 نفر از طریق تبصره 2 ماده 16 می باشند.
مدیرکل بهزیستی مازندران به نظارت های لازم بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کمپ ها اشاره کرد و افزود: با توجه به  شیوع کرونا در دنیا و کشور کمپ ها باید خود را با شرایط روز جامعه تطبیق دهند که براین اساس باید مجوزهای لازم را از مجموعه های مرتبط مانند بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی کسب و دستورالعمل های بهداشتی را طبق پروتکل های ابلاغ شده رعایت کنند.
وی با اعلام آمادگی بهزیستی مازندران در اسکان معتادین متجاهر، ادامه داد: اورژانس اجتماعی در فصل سرما با گشت زنی علاوه بر کمک به افراد محروم و بی خانمان معتادان را شناسایی و اقدامات لازم را انجام داد که با توجه به زحمات این مرکزو گشت زنی های متعدد، در حال حاضر معتاد متجاهر را در سطح شهر نمی بینیم.
دکتر گوهردهی در پایان خواستار همکاری بین بخشی برای ساماندهی معتادان متجاهر و تامین اعتبارات لازم برای کمپ ها شد.
گفتنی است در این جلسه اعضای کمیته ماده 16 نیز اقدامات انجام شده و راهکارهای لازم برای ساماندهی معتادان متجاهر را ارائه و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.
کد خبر 32955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد