دیدار صمیمانه مدیر کل بهزیستی استان گیلان با مددکاران اجتماعی

ظهر روز یکشنبه هفدهم اسفند ماه با توجه به ولادت با سعادت مولی الموحدین امام علی(ع) و هفته مددکار، نشستی صمیمانه با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان و تعدادی از مددکاران اجتماعی و به دبیری محمد برهود رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و با حضور حجت السلام حمید نادم مسئول روابط عمومی در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان برگزار گردید.

در این نشست ابتدا محمد برهود، ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر از مدیر کل محترم به جهت دعوت از مددکاران بر لزوم اقتدا به اولین مددکار جهان اسلام امام علی(ع) اشاره نمودند. سپس مددکاران اجتماعی حاضر در این نشست به بیان دیدگاهها و نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. و در ادامه حجت السلام حمید نادم، بر اهمیت مددکاری در جامعه اشاره نمودند و سوگند نامه مددکاران اجتماعی را دلیلی بر اهمیت ویژه و وسعت فعالیتهای مددکاری برشمردند.
دکترحسین  نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان ضمن تشکر از جامعه مددکاران اجتماعی بر شنوا بودن مددکار اشاره نمودند و آخرین را حل یک مددکار را پرداخت مبالغ مالی دانستند.
ایشان در ادامه عنوان نمودند با توجه به اینکه واحد پذیرش و هماهنگی استان و همچنین میز خدمت شهرستانها در صف مقدم مددکاری قرار دارند بر لزوم بسیط بودن علم مددکاری تاکید نموده و خواستار افزایش علم با توجه به آموزشهای روز جامعه شدند.
همچنین ایشان در ادامه به سخنان گهربار امام موسی کاظم(ع) مبنی بر خصلت های مومن شامل: رازداری، مدارا کردن با مردم و صبر در مشکلات و مصائب و انطباق آن با فنون مددکاری اشاره نمودند.
دکتر نحوی نژاد در پایان از مددکاران اجتماعی و تمامی همکارانی که به نحوی از انحاء در جهت پیشبرد اهداف بهزیستی فعالیت می نمایند، تقدیر و تشکر نمودند.

کد خبر 32943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد