فردا  ۵۳ مرکز مثبت زندگی در قزوین  با حضور رییس جمهور بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود

همزمان با آیین افتتاح ۲۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی (+زندگی) در سراسر کشور، ۵۳ مرکز مثبت زندگی در قزوین با حضور رییس جمهور و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح و رسما آغاز به کار می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، فردا  دوشنبه ۱۸ اسفندماه آیین افتتاح ۲۴۰۰مرکز خدمات بهزیستی (+زندگی) در سراسر کشور بصورت ویدیو کنفرانس برگزار می شود .
با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و استقرار نظام جمهوری اسلامی ، موضوع کمک به آسیب دیدگان اجتماعی و افراد دارای معلولیت در اهمیت قرار گرفت و در سال ۵۹ سازمان بهزیستی با عنوان نهادی مولود انقلاب اسلامی در جهت گسترش خدمات تخصصی و حفظ کرامت و ارزش های والای انسانی تاسیس شد و در سال ۱۳۸۰ با تصویب بند ۴ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ،سازمان بهزیستی مکلف به تاسیس مراکز خدمات بهزیستی شد.
اکنون پس از گذشت قریب به ۱۹ سال از تصویب این قانون و در دولت تدبیروامید و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، استان قزوین همزمان با سراسر کشور ۵۳ مرکز مثبت زندگی و با اشتغالزایی برای بیش از ۲۱۲ نفر را افتتاح می نماید  .

کد خبر 32933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد