ساخت مسکن جدید برای مددجویان مجتمع فدک در کرمان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مدیر کل بهزیستی استان کرمان از ساخت مسکن جدید برای مددجویان ساکن فدک در محدوده شهر کرمان خبرداد.


 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیر کل بهزیستی و بنیاد مسکن کرمان با حضور در محل احداث مسکن مددجویی موسوم به طرح فدک از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مربوط به این منازل قرار گرفتند.
 عباس صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان در دیدار با مددجویان ساکن در این منازل گفت: پروژه فوق که به دلیل جا نمایی غلط از ابتدای ساخت در محلی خارج از محدوده خدمات شهری اجرا شده تاکنون بارها با یاری مسئولین و خبرنگاران مورد بازدید قرار گرفته است.
او افزود: متاسفانه با جانمایی اشتباه محل احداث این منازل، مشکلات متعددی برای مددجویان به وجود آمده که دسترسی نداشتن آنان به خدمات عمومی شهری از جمله مشکلات ساکنین این منازل است.
صادق زاده تصریح کرد: پس از طرح مشکل و با پیگیری‌های مستمر مددکاران بهزیستی و خود مددجویان مقرر شد، مشکل فوق به نحو شایسته‌ای مرتفع شود.
او عنوان داشت: در همین رابطه پس از طرح راهکارهای موجود مقرر شد، با ورود مسئولانه بنیاد مسکن و اختصاص زمین مناسب به همراه کمک‌های قانونی ممکن و تسهیلات ارزان قیمت در کنار کمک‌های مجدد بهزیستی در قالب مشارکت بلاعوض، احداث مسکن مناسب در محل جدید انجام شود.
سلطانی نژاد، مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان نیز در این بازدید گفت: برای جبران اشتباه پیش آمده و رفع مشکل این مددجویان، باید زمین مناسب اختصاص یابد.
 او افزود: با تخصیص کمک‌های قانونی و مصوب، کمک‌های دیگری در قالب مشارکت از سوی بنیاد مسکن برای احداث منازل جدید انجام خواهد شد که تحقق این مهم، مستلزم همراهی و همکاری موثر خود مددجویان در امر پیگیری مراحل مختلف احداث خواهد بود.
این مسکن‌ها در محدوده سیدی جنب ساختمان سپاه ثارالله واقع شده اند.

کد خبر 32929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد