۲۵۰ زوج قلعه گنجی، مهارت های زندگی را یاد گرفتن

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رییس بهزیستی شهرستان قلعه گنج گفت: طی امسال، ۲۵۰ زوج قلعه گنجی، آموزش‌های مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان
علی اکبر دستجردی، رییس بهزیستی شهرستان قلعه گنج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه در شهرستان‌های جنوبی آسیب‌های اجتماعی بیشتر است، گفت: در شهرستان قلعه گنج با کمک معین اقتصادی و بنیاد مستضعفین برای زوج‌های جوان نیازمند با توجه به آسیب‌های اجتماعی، کلاس‌های مهارت‌های زندگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار شد.
او با بیان اینکه در ادامه ارتقای سطح مهارت‌های زندگی زوجینی که تازه به جمع متاهلین پیوسته اند، دوره آموزشی مهارت‌های زندگی با تدریس اساتید کشوری در گروه‌های ۳۰ نفره با کمک معین اقتصادی اجرا شد، افزود: این دوره‌ آموزشی با همکاری بنیاد علوی به طوری مستمر و در فواصل زمانی منظم در این شهرستان برگزار می‌شود.
دستجردی با اشاره به اینکه طی پارسال که شرایط کرونا کمتر بود، هزار و ۵۰۰ نفر از زوجین آموزش‌های مهارت‌های زندگی را در مساجد و ۲۵ روستا دریافت کردند، بیان داشت: طی امسال، ۲۵۰ زوج قلعه گنجی، آموزش‌های مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند.
 او هدف از این آموزش‌ها را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌ها عنوان کرد.
رییس بهزیستی شهرستان قلعه گنج از احداث مرکز جوامع توانبخشی با زیربنای حدود ۸۰۰ متر مربع در قالب دو مرکز در این شهرستان خبر داد و  بیان کرد: این مرکز با کمک خیران، بنیاد مستضعفان و بهزیستی راه اندازی می‌شود تا به مددجویان شهرهای جنوبی خدمات ارائه دهد.
او با اشاره به خرید ۱۱۰ دستگاه لباسشویی برای معلولان جسمی، حرکتی شهرستان قلعه گنچ گفت: تعدادی ولیچر نیز برای معلولان خریداری شده است.
دستجردی تصریح کرد: از ابتدای طرح حاج قاسم سلیمانی تاکنون، ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است

کد خبر 32914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد