مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:
زبان هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است

جیرفت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: استفاده از زبان هنر و ظرفیت هنرمندان، در کاهش و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی موثر است


به گزارش ایرنا ، حسین اسحاقی شامگاه شنبه در نشستی با رییس بهزیستی جیرفت اظهار داشت: مجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره در تلاش هستند تا با زبان هنر به سازمان‌های اجتماعی کمک کند.
 وی بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان نیز از تمامی ظرفیت و توان اجرائی این مجموعه در حوزه‌های مختلف امور اجتماعی با ایجاد بستر مناسب فرهنگی مورد نیاز در قالب تهیه متون آموزشی، برپایی نمایشگاه و از این قبیل اقدامات در حال فعالیت است.
رییس اداره بهزیستی جیرفت نیز از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
محمد رضانژاد خروجی نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را جمع‌بندی‌ای برای انعقاد تفاهم‌نامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد.
وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌وری از توان هر ۲ مجموعه اجرایی بین اداره بهزیستی جیرفت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تهیه و پس از تائید طرفین عملیاتی می‌شود.
رییس بهزیستی جیرفت به روند رو به رشد گسترش آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و کنترل معضلات و تبعات آن نیازمند هم‌افزایی و همراهی  همه دستگاه‌ها اعم از دولتی و غیردولتی در کنار خیران و تشکل‌های مردمی است.
 وی نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در زمینه‌سازیسازی و اثر بخشی طرح‌ها و برنامههای اجتماع محور بنیادی و اساسی دانست.
در این نشست رییس اداره بهزیستی جیرفت  و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آسیبهای اجتماعی و راه‌های کنترل و پیشگیری گسترش این مسائل را مورد بررسی قرار دادند

کد خبر 32912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد