دماوند| بهزیستی بالغ بر ۱۵۹ فعالیت دارد

رئیس اداره بهزیستی دماوند در نشست خبری بیان کرد: مشارکت و اقدام ساخت پارکینگ برای اورژانس های اجتماعی که بالغ بر ۵۰ میلیون در سه ماهه اول ۹۹ انجام شد، همچنین پروژه بازسازی شبه خانواده در جیلارد که به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان هزینه شده و بازسازی و ساخت دیوار مجتمع شهید سجادیان که پرونده های معلولین در این مجمتع است بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان انجام شد که ورود خروج معلولین به صورت راحت تری انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری امید، فاطمه خانزادی اظهار داشت: بازسازی مرکز شهید فیاض بخش آبسرد ۳۵ میلیون تومان، دیوار کشی و نصب در و تعمیرات که در آینده نزدیک این محل مرکز نگه داری ۶۰ معلول به صورت ایزوله از ابتدای سال ۱۴۰۰ خواهد بود. ساخت سرویس بهداشتی در مجتمع شهید سجادیان که بالغ بر ۷۰ میلیون تومان که مختص معلولین است و مناسب سازی انجام شده است.

رئیس اداره بهزیستی دماوند بیان کرد: بیش از ۲۵۰۰ بسته با ارزش ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در سال ۹۹ به معلولین اهدا شد و سبد کالاهای عید و ماه رمضان در حال حاضر در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه تهیه ۴ سری جهیزیه کامل به همت خیرین که ویژه حوزه اجتماعی و توانبخشی انجام شده بیان کرد: تهیه ۳۵۰ پک لوازم التحریر و ۴ گوشی و ۱۹ عدد تبلت به جامعه هدف اهدا شد.

خانزادی افزود: یک دستگاه سمند به اداره بهزیستی اهدا شد، توزیع دو تن گوشت و مرغ در سطح شهرستان دماوند، مناسب سازی ۴ منزل توانبخشی در شهرستان به ارزش ۲۴ میلیون تومان به همت خیرین انجام شد.

وی بیان کرد: ضمن اینکه با اعتباری که از استان در نظر گرفته شده بود بیش از ۱۰ هزار ماسک در مراکز با توجه به رشد فزاینده کرونا در مراکز بهزیستی توزیع شد، خوشبختانه در شهرستان دماوند از این بحث تا جایی که توانسته ایم و مصون نگه داشته ایم و یکی از بهترین شهرستان هایی بوده که هیچ مشکل خاصی نداشته ایم.

خانزادی بیان کرد: تهیه هزار و۴۰۰ بسته معیشتی برای ایام نوروز به ارزش بالغ بر ۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این سبد های کالا تنها به مددجویان می توانیم اختصاص بدهیم.

کد خبر 32902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد