دماوند| مرکز شهید فیاض بخش دماوند پذیرای ۶۰ معلول ایزوله می‌شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: مرکز شهید فیاض بخش شهرستان دماوند از ابتدای سال ۱۴۰۰ به ۶۰ معلول ایزوله خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری تسنیم، فاطمه خانزادی در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اداره بهزیستی بالغ‌بر ۱۵۹ حوزه فعالیت دارد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اموری که در اداره بهزیستی صورت می‌گیرد مربوط به مشارکت خیرین است که تاکنون اقدامات درخور توجهی از این طریق برای معلولین صورت گرفته است.

وی افزود: در مدت اخیر اقدامات قابل‌توجهی در راستای ارتقای خدمات‌رسانی انجام‌شده که عبارت از ساخت پارکینگ برای آمبولانس‌های اورژانس‌های اجتماعی بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیون تومان و پروژه بازسازی شبه خانواده در جیلارد به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون تومان است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در ادامه گفت: بازسازی و ساخت بخشی از مجتمع شهید سجادیان که مرکز نگهداری پرونده معلولین است به‌منظور ایمن‌سازی و تسهیل ورود و خروج معلولین بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیون تومان انجام‌شده و همچنین ۴ منزل توان‌بخشی در شهرستان به ارزش ۲۴ میلیون تومان مناسب‌سازی شد.

خانزادی تصریح کرد: بازسازی مرکز شهید فیاض بخش به‌منظور خدمات‌رسانی به ۶۰ معلول ایزوله بااعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیون تومان انجام‌شده و این مرکز از ابتدای سال ۱۴۰۰ به معلولین این شهرستان خدمات‌رسانی خواهد کرد و همچنین مناسب‌سازی مجتمع شهید سجادیان بااعتباری بالغ‌بر ۷۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند اذعان داشت: در راستای حمایت از معلولین بیش از ۲۵۰۰ بسته با ارزش ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به معلولین اهداشده و در حال حاضر سبد کالاهای نوروز و ماه رمضان در میان معلولین توزیع می‌شود، همچنین ۴ سری جهیزیه کامل به همت خیرین که ویژه حوزه اجتماعی و توان‌بخشی تهیه و اهداشده است.

 خانزادی در پایان خاطرنشان کرد: شورای مشارکت خیرین تاکنون ۳۵۰ پک لوازم‌التحریر، ۴ عدد گوشی و ۱۹ عدد تبلت برای جامعه هدف تهیه و یک دستگاه سمند به اداره بهزیستی اهدا کرده که از سوی خیرین تأمین‌شده است.

کد خبر 32901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد