مراکز و موسسات خیریه بازوهای توانمند بهزیستی در رسیدن اهداف سازمانی هستند

به گزارش یزدان کرمان داشتن روحیه جهادی بستر مناسبی را برای ارائه خدمت بی منت به آحاد جامعه فراهم می آورد.


به گزارش یزدان کرمان از مسئولین مراکز و تشکلهای مردم نهاد فعال در حوزه های تخصصی بهزیستی در شهرستان جیرفت توسط رییس بهزیستی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
در ابتدای این مراسم محمد رضا نژاد رئیس بهزیستی جیرفت در سخنانی خدمت و کمک به همنوعان را از عالیترین صفات و ویژگیهای انسانی دانست و گفت : کمک کردن و نوع دوستی تنها منحصر به کمک مالی نیست بلکه حمایت و پشتیبانی مناسب و به هنگام از افرادی که نیازمند یاری هستند به هر شکل ممکن کار خیر و خدمت به همنوع محسوب می گردد چرا که همراهی و حمایت معنوی از مددجویان در کنار کمکها و حمایتهای مادی ، آثار و تبعات مثبت خود را تا مدت زمان طولانی در زندگی افراد به جا خواهد گذاشت .
وی خاطر نشان کرد : اجرای طرحها و برنامه های اجتماع محور و حمایتی مبتنی بر مسائل اجتماعی در هیچ کجای دنیا بدون همراهی و همکاری موثر و پر رنگ تشکلهای غیر دولتی و مردم نهاد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید و به همین دلیل مراکز غیردولتی و موسسات خیریه بازوان تونمند و موثر بهزیستی در به ثمر نشستن طرحها و برنامه های اجتماع محور هستند.
رضانژاد در بخش دیگری از سخنان خود تشکلهای مردمی و موسسات خیریه را حلقه وصل خدمات و برنامه های دولت با همه لایه های اجتماع خواند ضمن پر اهمیت دانستن نقش تشکلهای مردم نهاد در عبور از بحرانها و حوادث طبیعی افزود : داشتن روحیه جهادی برآمده از متن دین است که بستر مناسبی برای ارائه خدمت بی منت و اثر بخش را به آحاد جامعه فراهم می آورد.
در ادامه این مراسم شرکت کنندگان به طرح دیدگاههایشان در حوزه های مختلف فعالیت خود پرداختند و در پایان رباست بهزیستی جیرفت با اهداء لوح از زحمات و تلاشهای مسئولین مراکز تقدیر نمود.
م

کد خبر 32836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد