ورزشکار جیرفتی نایب‌قهرمان مسابقات جهانی پارادومیدانی ۲۰۲۱ شد

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان جیرفت از کسب مقام نایب‌قهرمانی مسابقات جهانی پارادومیدانی ۲۰۲۱ کشور امارات توسط سعید افروز ورزشکار جیرفتی خبر داد.

به گزارش ایرنا،محمد رضانژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک این موفقیت، اظهار داشت:سعید افروز ورزشکار جیرفتی در رشته دومیدانی پرتاب نیزه کلاسfc۴ موفق به کسب مدال نقره جهان شد.
وی تصریح کرد: این ورزشکار با ثبت رکورد ۳۴ متر و ۹۸ سانتیمتر جایگاه دوم جهان را از آن خود کرد.
 رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان جیرفت ادامه داد: دومیدانی کار جیرفتی در مسابقات جهانی امارات با اختلافی اندک نسبت به حریف کلمبیایی خود موفق به کسب مدال نقره این دوره از رقابت‌ها شد.
وی با بیان اینکه این ورزشکار تنها نفری بود که رنکینگ دوم سال ۲۰۲۱ را کسب کرده است، گفت: افروز به صورت مستقیم سهمیه مسابقات توکیو را به دست آورده است.
رضانژاد با بیان اینکه سعید افروز متولد بخش اسفندقه روستای حسین‌آباد است، زمان آغاز برگزاری مسابقات پارادومیدانی معلولان جهان در کشور امارات را یکشنبه ۱۹بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات در تاریخ ۲۶بهمن ماه سال جاری به پایان رسید.
وی افزود: مسابقات دومیدانی جایزه بزرگ با حضور ۶۰۲ ورزشکار از ۵۲ کشور به مدت چهار روز در کشور امارات برگزار شد.
رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان جیرفت گفت: تلاش هریک از ورزشکاران ایران برای حضور در رویدادهای بین‌المللی تسری بارقه‌های امید به ملتی است که در برابر فشارهای ناعادلانه دشمنان با تمامی وجود ایستادگی می‌کند.
وی افزود: این بار نیز سعید افروز فرزند شایسته این سرزمین در رشته پارادومیدانی (پرتاب نیزه) ضمن کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات جهانی گامی بزرگ در کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۱توکیو برداشت.
او ادامه داد: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان جیرفت ضمن قدرشناسی از تلاش‌های سعید افروز، برای موفقیت‌های بیشتر این ملی پوش پارادومیدانی کشورمان در پارالمپیک۲۰۲۱ از خداوند متعال آرزوی موفقیت دارد.
شهرستان جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.

کد خبر 32830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد