اعطای وام خود اشتغالی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی جیرفت 
ازهیچ تلاشی در جهت توانمندسازی جامعه هدف دریغ نخواهیم کرد

به گزارش یزدان کرمان مددجویان تحت حمایت بهزیستی جیرفت وام خود اشتغالی دریافت کردند


به گزارش یزدان کرمان محمد رضا نژاد رییس بهزیستی جیرفت در همین رابطه گفت : توانمند سازی اقشار آسیب دیده وبی بضاعت یکی از رسالتهایی است که بهزیستی با افتخار به آن گردن نهاده و در همین مسیر با تمام توان خود تلاش میکند وی افزود : در همین راستا طرح صندوق خرد مالی به عنوان یک نمونه از برنامه های خوب و اثر بخش در سالهای اخیر با همراهی وهمیاری صندوق کار آفرینی امید عملیاتی شده است.
رضانژاد اذعان داشت : این طرح می تواند با تسهیل دسترسی به منابع مالی لازم وافزایش سطح معیشت ودرامد وایجاد کسب وکار محلی وکوچک شروعی در جهت توانمند سازی جامعه هدف باشد.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مدد جویانی که در امر ایجاد اشتغال اهتمام بیشتری داشته باشند حمایت های بیشتری از سازمان را به جهت تداوم کسب وکار جذب خواهند نمود اظهار داشت : تلاش و انگیزه قوی مددجویانا رکن اصلی در تداوم کسب وکار می باشد.
رضانژاد توانمندسازی را از اهداف اصلی بهزیستی برشمرد و افزود : ازهیچ تلاشی در جهت توانمندسازی جامعه هدف دریغ نخواهیم کرد.
در ادامه مراسم اسماء کریمی مسئول مرکز مثبت زندگی روستای جبالبارز در تشریح جزییات صندوق خرد مالی گفت : صندوق خرد مالی ۱۵ عضودارد وهر کدام از اعضاء مبلغ ۵۰ هزار تومان ماهیانه در صندوق سپرده گذاری کردند که به هر عضو علاوه بر پرداخت یک میلیون تومان بصورت بلاعوض از سوی اداره بهزیستی ، تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی از صندوق کار آفرینی امید پرداخت گردیده است.
وی افزود : ضمن اینکه در کنار این پرداختها ، موفق به اخذ تسهیلات ۴ میلیون تومانی برای هر عضو شده ایم.
در ادامه سلطانی مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید در جنوب استان در توضیح اعتبارات واگذار شده اذعان داشت : وام پرداختی به متقاضیان تنفس سه ماهه دارد و پرداخت اقساط آن ماهیانه ۱۲۰هزار تومان به صورت می باشد که در صورت پرداخت به موقع اقساط متقاضیان میتوانند مجددا در خواست وام داشته باشند.
در پایان این نشست وامهای مذکور به کلیه اعضای صندوق به تعداد ۱۵ نفر تحویل داده شد.

کد خبر 32808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد