مرکز نگهداری حبیب ابن مظاهر میزبان مسئولین استانی

در هفته احسان و نیکوکاری مرکز نگهداری معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر میزبان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و دیگر مسئولین استانی بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی  ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به اتفاق دکتر حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان  ، حسین امیر تیموری مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری و فرزاد ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرعباس میهمان معلولین مرکز نگهداری حبیب ابن مظاهر بود.

علی رئوفی سرپرست معاونت دسیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگنان در جریان حضور در مرکز نگهداری معلولین ذهنی حبیب بن مظاهر، کار در سازمان بهزیستی را بسیار سخت و طاقت‌فرسا توصیف کرد و اظهار داشت :  خیرین می‌توانند بازوان توانای بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش باشند.

 وی اظهار داشت : نظارت ،اطلاع رسانی و استفاده از خیر جمعی و سوق دادن خیرین و جلب  مشارکت های مردمی  در کیفی سازی ارتقا و افزایش سطح کمی و کیفی  خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین نقش بی بدیل و تاثیرگذاری ایفا می نماید.

سرپرست معاونت  سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به نگاه حمایتی دولت در حوزه معلولان و نیازمندان گقت : خدمت به  مردم و جامعه زمان و مکان ندارد و همه مسئولین در هر شرایطی همواره بایدآماده خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومین جامعه باشند.

دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان نیز با اشاره به ضرورت هم افزایی ومشارکت در خدمت رسانی مطلوب به چامعه هدف بهزیستی تصریح کرد: این مرکز نیازمند اهتمام و نگاه ویژه مسولین استانی  و تعامل و همراهی دستگاه‌های اجرایی و خیرین در جهت خدمت رسانی مطلوب تر به معلولین  می باشد که امید است با همراهی و عنایت ویژه استاندار محترم این امر محقق گردد و بتوانیم از ظرفیت و منابع استانی برای رفع مشکلات و چالش‌های موجود در این مرکز استفاده کنیم.

کد خبر 32789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد