شهریار| آمادگی بهزیستی برای دریافت کمک های خیران و مردم

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شهریار از آمادگی همکارانش در این اداره برای جمع آوری کمک های مردم و خیران در آستانه سال جدید و رساندن به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی در شهریار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد با بیان این آموزه دینی که خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی واحسان کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد، تصریح کرد: سنت حسنه احسان و نیکوکاری ارتباطی عمیق با اندیشه های ناب دینی و انسانی دارد.

وی در ادامه افزود: بی تردید این سنت ماندگار می تواند به مانایی اندیشه های انسانی کمک کرده و حیاتی سعادت آفرین را به ارمغان آورد.

فهیم راد خاطرنشان کرد: کمک‌های نوعدوستانه خیرین گرامی  و مردم شهریار را درآستانه نوروز ۱۴۰۰ به نیازمندان ومعلولین تحت پوشش این اداره با استفاده از روش‌های متناسب با شرایط روز به دست ایتام و افراد نیازمند دارای معلولیت بدون فوت وقت می رسانیم.  

این مسئول افزود: برای این منظور خیرین و حامیان ارجمند، ما را در اجرای سریع یاری رساندن به نیازمندان کمک می نمایند و بر این رسم شکوهمند به خود می یابند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شهریار در پایان با اعلام مسیرهای دسترسی خیران و مردم برای اهدای کمک های خود، گفت: شماره حساب مشارکتهای مردمی ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ با شناسه ۳۶۹۳۱۳۱۵۷۴۱۲۲۳۶۸۵۵۴۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متعلق به شهریار و شماره شبای ir۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴ و شماره تلفن ۶۵۲۶۶۵۵۶ و ستاد بهزیستی شهریار به نشانی شهریار، بلوار شهید نواب صفوی، حوزه مشارکتهای مردمی در خدمت خیران نیک اندیش و مردم خونگرم و مهربان شهریار است.

کد خبر 32780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد