نشست و هم اندیشی دادستان با مدیر کل بهزیستی استان

نشست و هم اندیشی دادستان کل استان به همره معاون دادستان و مدیریت بیمارستان سینا با مدیر کل بهزیستی استان ، معاونین و مسئولین دفاتر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این نشست دیناری  ضمن تقدیر و تشکر ازدادستان کل استان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خدمت به جامعه هدف بهزیستی به تشریح اقدامات بهزیستی استان پرداخت و گفت: یکی از مباحثی که در شهرهای مختلف خصوصا در کلان شهرها حائز اهمیت بوده، مسائل اجتماعی است.

مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه تنوع خدمات در بهزیستی بسیار بالاست افزود : در صورت عدم همکاری‌ دستگاه‌های مختلف به تنهایی نمی‌توانیم همه کارها را ساماندهی کنیم.

وی از اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال به عنوان یکی از ادارات مهم و موثر در این اداره کل یاد کرد و گفت: برخی از فعالیت‌های این اداره در قالب جلب و جذب مشارکت‌های مردمی، مسکن مددجویی، اشتغال و تسهیلات خوداشتغالی، صدور مجوز تاسیس و راه‌اندازی مراکز غیر دولتی است.

مدیر کل بهزیستی استان  اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان با پذیرش محوریت مددکارانه و فرآیند مددکاری همواره در تلاش است تا حد توان خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارائه نماید.

 وی در ادامه افزود : یکی از مشکلات اصلی اداره کل بهزیستی استان ناهماهنگی بین دستگاه قضایی در مورد وحدت رویه و احکام قضایی در خصوص سرپرستی ایتام و مراکز نگهداری ماده 16می باشد و  بیش از حد بودن ظرفیت مراکز و هماهنگ نبودن ادارات  عضو در جهت ارائه خدمات به معتادان متجاهر  وکمبود اعتبارات و محل نگهداری از بیشترین معضلات اداره کل بهزیستی استان می باشد .

مدیریت بیمارستان سینا  ضمن تشکر ازمدیرکل بهزیستی و حضور دادستان در این نشست افزود : امیدوارم با همکاری سه جانبه بین دستگاهها در جهت پذیرش و نگهداری بیماران مزمن و قرنطینه آنها بتوانیم خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه نمائیم و از  آمادگی بیمارستان در جهت هر گونه همکاری خبردادو گفت ما سعی داریم که تخت های بیمارستان خالی از بیمار باشد که اگر تعداد بیماران کرونا به بیش از حد رسید بتوانیم به بیماران کرونا ارائه خدمات نمائیم .

دادستان استان نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر دیناری  مدیرکل بهزیستی استان و مجموعه همکاران وی، با بیان اینکه بهزیستی وظایف سنگینی بر عهده دارد، اظهار داشت: متاسفانه گاهی مواقع این فعالیت‌ها از نگاه برخی مسئولین مغفول مانده است. وی افزود بهبود وضعیت ناهنجاری‌ها و مشکلات اجتماعی از جمله وظایفی است که برعهده بهزیستی قرار دارد که حتما باید مسئولین در خصوص مباحث مهم و حمایت‌های اجتماعی برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

 دادستان  در ادامه خاطر نشان کرد : بحث پذیرش یک امر فنی و تخصصی است که در صورت بروز مشکل  و عدم پذیرش توسط دستگاه  ها واحد قضایی به ناچار وارد کار می شودتا مشکلات مرتفع گردد.

دادستان کل استان گفت :دستگاه قضایی یک محل امن برای نیازمندان است و گسترش عدل و احیاء حقوق عامه و آزادیهای مشروع و نظارت بر اِعمال قانون را که در شمار هدفهای قوه قضائیه در قانون اساسی است در رأس برنامه‌ها قرار دهید  که این موجب اعتماد مردم و دلگرمی آنان به قوه قضائیه در حوادث و منازعات خواهد شدکه امیدواریم با هماهنگی و همکاری دستگاهها در استان  مشکلات  و ارائه خدمات به جامعه هدف دستگاهها مرتفع گردد .

کد خبر 32728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد