همایش هم اندیشی مدیران شهرک های صنعتی

 به همت بهزیستی شهرستان پردیس و با حضور معاونان بهزیستی استان و مسئولان شهرستان پردیس همایش هم اندیشی مدیران شهرک های صنعتی در ساختمان شهرداری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس، سید احمد خادم و محمدکریم آریا معاونین توانبخشی و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در این نشست که با محوریت بررسی مشکلات جامعه هدف بهزیستی در راستای بهبود وضعیت زندگی و معیشت مددجویان و تشکیل شورای مشارکتهای شهرستان برگزار شد، شرکت داشتند.

 معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در این همایش از همراهی خیرین در رسیدگی به امور مددجویان تقدیر کرد و اظهار داشت: بسته های تشویقی سازمان بهزیستی برای کارفرمایانی که از مددجویان بهزیستی به عنوان نیروی کار استفاده می کنند طراحی و عملیاتی شده است.

سید احمد خادم در ادامه خاطرنشان کرد: تخفیف مالیاتی برای نیکوکارانی که به هر نحو کمک‌های نقدی و غیر نقدی به بهزیستی انجام می دهند، نیز دیده شده است.
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیی نیز با تقدیر و سپاس از خیرین و نیکو کاران که تا کنون از هیچ حمایتی دریغ نکرده اند با اشاره به وجود بیش از ۱۵۰۰پرونده مددجویی در پردیس و کمبود اعتبارات دولتی، بیان داشت: ادامه کمک رسانی به نیازمندان و جامعه هدف بدون حضور خیرین امکانپذیر نیست و نخواهد بود.

کد خبر 32715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد